צילום: marcos luizp

מוזיקאי נאשם בביצוע מעשים מגונים: מבית הכנסת בחולון למעצר

כתב אישום נגד מתופף ידוע מחולון, החשוד במעשים מגונים בטרמפיסטית. סנגורו של החשוד: "המתלוננת הבינה לא נכון"

פורסם בתאריך: 27.11.17 12:20

מוזיקאי מוכר, תושב חולון, מואשם במעשה מגונה בטרמפיסטית שהכיר בחג שמחת תורה בבית כנסת בחולון. המתופף הופיע בעבר עם גדולי הזמר הים תיכוני, בהם זוהר ארגוב ז"ל. כתב אישום בגין ביצוע מעשים מגונים הוגש נגדו לאחרונה והוא שוהה במעצר בית.

הנאשם, בן 56, פגש בבחורה במהלך חגיגות שמחת תורה בשכונת תל גיבורים בחולון. בפגישה היא מצאה חן בעיניו וסיפרה לו שהיא חובבת שירה. הוא בתגובה הציעה לה להיות האמרגן שלה ולהשקיע בה ואף הציעה לה טרמפ אל ביתה שבדרום הארץ.

על פי כתב האישום, בצומת חולון הוא החל לגעת בה בעודם ברכב, היא התקשרה לאחותה והשאירה את הקו פתוח, אחותה הקליטה את השיחה בה היא נשמעה אומרת "תעזוב אותי, אני לא רוצה". במקביל הזעיקה האחות את המשטרה ובאמצעות איכון הג'י.פי.אס רכבם נעצר באזור צומת אשדוד ושם הוא נעצר.

במהלך כחודש שהה הנאשם במעצר שהוארך מעת לעת, ולאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין ביצוע מעשים מגונים. מכתב האישום שהוגש אל בית משפט השלום בתל אביב עולה כי " במועד הנ"ל, לאחר ששמע את המתלוננת שואלת עוברת אורח אודות תחנת אוטובוס קרובה ועל אף שלא היתה ביניהם היכרות מוקדמת, הוא הציעה לה טרמפ וזו נענתה בחיוב. במהלך הנסיעה נגע הנאשם בירך המתלוננת שלא בהסכמתה ועל אף שהתנגדה והזיזה את ידו. זאת, לשם גירוי או סיפוק מיני".

בכתב האישום מתואר כיצד לאחר מכן עצר את הרכב בתחנת אוטובוס, המתלוננת פתחה את דלת הרכב על מנת לרדת ולהמשיך לדרכה, אך בתגובה אחז בראשה ואמר לה שיקרב אותה לכיוון אשדוד. עקב כך היא נשארה ברכב, ובהמשך הנסיעה נגע פעם נוספת בירכה, לחיה ושערה, בעוד היא מתנגדת למעשיו ומזיזה את ידו. חרף התנגדותה שיעזוב אותה הוא המשיך ונגע בה פעם נוספת.

על פי כתב האישום, בהמשך סטה מהכביש לדרך מפותלת בטענה שהוא צריך להטיל את מימיו. הוא ניגש אל דלתה של הנוסעת, פתח אותה, ביקש ממנה לצאת מהרכב ושאל אם היא צריכה להטיל את מימיה. לאחר שסירבה, הוא נגע בחזה ובבטנה בעוד היא הודפת אותו, וחרף התנגדותה השכיב את הכיסא שעליו ישבה, שכב עליה ונגע באיבר מינה. הנאשם עשה כן תוך שהמתלוננת בוכה וזועקת פעם אחרי פעם "תעזוב אותי" וממשיכה להדוף אותו ממנה עד שחדל ממעשיו.

עו"ד צדוק חוגי, המייצג את הנאשם, אמר השבוע: "לדברי מרשי, המתלוננת כנראה הבינה את התנהגותו שלא נכון. ככל הנראה היא מראש היתה במצב נפשי קצת לחוץ ולכן סברה שהוא ביצע בה מעשים מגונים. מכל מקום, החלטת בית המשפט נכונה וצודקת ואנחנו שמחים שבית המשפט בסופו של יום קיבל את הטיעונים שלנו ושחרר אותו למעצר בית".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר