שימרו על התיקים: כייס סדרתי פועל באוטובוסים בחולון

הנשים שכויסו גילו כי תיקיהן האישיים נחתכו בתחתיתם ונעלמו מהם חפצי ערך כארנקים וטלפונים ניידים

פורסם בתאריך: 28.11.17 09:28

כייס סדרתי פועל בחולון ומנצל את שעת הדוחק באוטובוסים כדי לגנוב מתיקי נוסעים. המשטרה מדווחת כי מאז תחילת חודש נובמבר דווחו ארבעה מקרים לפיהן נשים שנסעו בקווים 189 ו-289 בחולון מצאו את תיקיהן האישיים קרועים בתחתיתם ללא חפצי ערך בתוכם.

בארבעת המקרים הנשים תיארו שעת בוקר צפופה בנסיעה בעמידה בדוחק והיעלמות של חפצי ערך כגון ארנקים וטלפונים ניידים. באחד המקרים הבחינה תושבת העיר בגנב אך "קפאה מפחד" לטענתה. הכייס שהבחין בה ירד מהאוטובוס בתחנה הקרובה ונעלם.

בתוך כך, בשבוע שעבר נעצרו שני חשודים בחשד למספר פריצות במרכז הארץ, לרבות מספר מוקדים בחולון. בחפציהם של החשודים, תושב תל מונד בן 41 ותושב ירושלים בן 34, נמצא מפתח מותאם, רכוש החשוד כגנוב ועשרות אלפי שקלים אשר, על פי החשד, נגנבו מפריצה שביצעו בחולון זמן קצר לפני שנעצרו. מעצר החשודים בוצע במהלך פריצה בפתח תקווה.

 

במקרה אחר בשכונת נווה רמז בחולון, דווח השבוע על פריצה לבית של אדם המוכר בקהילת הגיימרים בישראל. הדייר לא היה בביתו באותה עת ומששב לביתו וגילה את דבר הפריצה, דיווח למשטרה, שחוקריה הגיעו למקום ומצאו עקבות של שני פורצים. "שני הפורצים ידעו היטב מה הם באו לגנוב – ציוד מתקדם ויקר מאוד של משחקי מחשב וקונסולות. אני מפרסם רבות באינטרנט מוצרים שאני קונה או מזמין. יש לי אלפי ביקורות על מוצרים שאני קונה ובוחן אותם וככל הנראה הפורצים ידעו איזה רכוש מחכה להם בדירתי", אומר הגיימר מחולון. על פי החקירה הראשונית, הפורצים ככל הנראה טיפסו ממרזב הבניין אל הדירה.

מדוברות המשטרה נמסר: "כל תלונה המתקבלת בתחנת המשטרה מטופלת במלוא הרצינות והמקצועיות. החקירות מתנהלות על פי הכללים הקבועים בחוק הקבוע במדינת ישראל. אנו קוראים לציבור הנפגע מאדם כזה או אחר לבוא ולהתלונן בכל נושא ובכך להגביר את סיכוי העבריין להיתפס ולמצות עימו את הדין. יודגש כי לאור העבודה המקצועית והרציפה הנעשית לאורך זמן במרחב איילון, עבירות הפע"ר (פשיעה עבריינית) נמצאות כבר כמה שנים במגמת ירידה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר