תקיפת קטינה בחולון. אילוסטרציה: shutterstock

הבן המסומם תקף את אמו האלכוהוליסטית ונעצר

גם השוטרים ספגו מתושב חולון מנת אלימות ועלבונות בעת המעצר

פורסם בתאריך: 17.12.17 10:00

בית משפט השלום בתל אביב-יפו הרשיע תושב חולון אשר תקף את הוריו, התנגד למעצר ואף נהג באלימות כלפי השוטרים שעיקבו אותו לחקירה.

בחודש מרץ 2015 הגיע הנאשם, תושב חולון בן 35, לדירת הוריו. האב חזר מהעבודה והבחין שבנו מסומם. הבן החל ללעוג לו ולדחוף אותו והאב הבחין שבנו אינו שולט בעצמו. התפתחה תגרה בין הנאשם לאביו, במהלכה נגרם נזק לבית ואמו של הנאשם נפלה ארצה ונחבלה. בעקבות כך, יצא האב מהדירה וביקש משכן להזמין משטרה. כאשר שמע על כך הבן, עזב את הדירה.

לאחר כשעתיים, סמוך לשעת חצות, חזר הבן לדירה והחל לקלל. הבן דחף את אביו, תפס בחולצתו וקרע אותה. שוטרים הגיעו למקום ועצרו את התושב. במהלך הנסיעה לתחנת המשטרה הבן קילל, ירק והלם בראשו בחלון הניידת. בתחנת המשטרה ירק התושב על פניו של השוטר, השתולל ובעט בדלת הסורג.

 

המשפחה, עולה מברית המועצות, מצויה בקשיים כלכליים. הבן אינו גר בבית הוריו אך נוהג לבקרם לעתים קרובות. זו לא היתה הפעם הראשונה שבה נהג כלפיהם באלימות אך עם זאת היתה זו הפעם הראשונה שבה משטרה נאלצה להתערב.

בעדותו סיפר האב שאשתו אלכוהוליסטית והבן ניסה למנוע ממנה לשתות בדרכים שונות עד שהמצב התפתח לאלימות של ממש, זאת כאשר הבן בעצמו היה נתון תחת השפעת סמים.

הבן טען כי באותו יום דיבר עם אמו על גמילה והתחיל בעקבות כך ויכוח קולני.  אמו אמרה שאינה צריכה טיפול ועל כן ביקש הבן לרוקן את בקבוקי האלכוהול בבית לתוך הכיור וזו התנגדה לו ולכן דחף אותה מספר פעמים, דבר שגרם לנזק בדירה. אולם, מעדות השכן, ששמע את השיחה מבעד לחלון, עולה כי התושב נהג באלימות וניסה להפחיד את אמו ולא מתוך דאגה לשלומה.

כאמור, בית משפט השלום בתל אביב-יפו הרשיע את הבן התוקף אשר נהג באלימות כלפי הוריו ולאחר מכן העליב עובדי ציבור בעת שהשתולל בניידת והתנגד למעצר. גזר הדין יינתן במהלך חודש ינואר.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר