מונית

נהג המונית שביצע מעשים מגונים בקטינה נשלח למאסר

נהג המונית מחולון לבית המשפט: "בטלו את המאסר, אני עובר טיפול פסיכולוגי"

פורסם בתאריך: 27.12.17 12:20

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את ערעורו של עבריין מין, תושב חולון, אשר ביקש להקל בעונשו ולבטל מאסר לאחר שפגע מינית בקטינה בעת שהסיעה במונית שלו.

הסיפור החל בחודש אוגוסט 2014, כאשר הסיע נהג המונית, בן 52 מחולון, נוסעת קטינה שהיתה אז בת 15. במהלך הנסיעה פתח התושב בשיחה עם המתלוננת ואמר לה כי "יש לה גוף טוב אך היא הולכת כפופה", הסביר לה כי הוא עוסק בריפוי וכי יש לו קליניקה שבה הוא יוכל לעזור לה. בהמשך, נענתה המתלוננת לבקשת התושב לעבור לשבת לצידו במושב הקדמי. לאחר שהמתלוננת עברה לשבת במושב הקדמי, החל התושב לגעת במקומות שונים בגופה, בישבנה, בחלק בטנה התחתון, באיבר מינה ובחזה שלה, תוך שהוא אומר לה שהוא "מומחה בזה" ושהוא "מבין בתחום".

על אף שהנערה אמרה לנהג כי הדבר לא נעים לה וביקשה מספר פעמים כי יחדל, המשיך התושב לבצע את מעשיו. בסופו של דבר, אמר נהג המונית לנערה: "אם מישהו שואל אותך או שאת רוצה לספר על דברים שסיפרתי לך, אל תגידי שאמרתי לך את זה… אסור לי לעשות את מה שעשיתי לך מחוץ לקליניקה".

"פיציתי את הנערה בכסף, בטלו את המאסר"

בהמשך, בחודש אפריל האחרון, נאסר תושב חולון, בן 52, לאחר שהורשע בתקיפת נוסעת במונית שברשותו. על התושב נגזרו 20 חודשי מאסר בפועל. במסגרת הסדר טיעון שהושג בין הצדדים, הודה התושב בעובדות כתב האישום והורשע בעבירה שיוחסה לו.

בית המשפט התייחס לכך שמעשיו של הנהג לא נעשו בכוח ובאלימות וכי במהלך הנסיעה אפשר למתלוננת לצאת מהמונית. עוד הוסיף בית משפט השלום כי מעשיו של התושב אינם נמצאים ברף החומרה הגבוה ביותר של "מתחם המעשים המגונים". בהמשך, נתן בית משפט השלום את דעתו לנסיבות הקשורות בביצוע העבירה, ובכלל זה, לנזקים הנפשיים והאישיים שנגרמו למתלוננת כתוצאה ממעשיו של התושב.

לבסוף גזר בית המשפט על תושב חולון 20 חודשי מאסר ופיצוי בסכום של 100,000 שקל למתלוננת. הנהג התוקף הגיש ערעור לבית המשפט שבו טען כי יש לבטל את עונש המאסר בפועל וזאת משום שהוא מצוי בטיפול פסיכולוגי וכיוון שהסכים לפצות את המתלוננת בסכום גדול במיוחד. למרות בקשתו, קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב כי העונש שנגזר עליו הוא ראוי ומאוזן בנסיבות העניין, ואינו חמור יתר על המידה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר