עדן לב בבית החולים

האופנוען מחולון שנפגע בפגע וברח: "החיים שלי נהרסו ברגע"

עדן לב מחולון: "המזל שאנשים טובים עצרו והזמינו לי עזרה, אחרת הייתי בעולם הבא". הנהגת הסגירה את עצמה

פורסם בתאריך: 3.1.19 17:16

תושב חולון שנפגע השבוע בתאונה ולטענתו הנהגת ברחה מהמקום, מספר ל"השקמה חולון" ממיטת האשפוז בבית החולים על רגעי האימה ואומר: "אני כועס על הנהגת שפגעה בי".

את ליל שלישי האחרון, עדן לב, בן 28, נשוי, לא ישכח לעולם.  ממיטתו בבית החולים בתל השומר הוא מתאר את שעבר עליו לאחר ערב בילויים. "הייתי עם חברים וחזרתי אל ביתי. השעה היתה חצות. נסעתי על האופנוע שלי בכביש 44, ולפתע, בצומת בין חולון לאזור, הרגשתי חבטה עזה. הרגשתי כאילו אני עולה למעלה לשמיים. כשהתעוררתי כעבור יום מצאתי את עצמי בבית החולים".

הוא סובל משברים בכל חלקי גופו והרופאים שלצידו כבר אמרו לו ש"כנראה אלוהים אוהב אותי מאוד. הם לא האמינו שאצא בחיים מכזאת תאונה". הוא מספר כי בתקופה האחרונה חיפש עבודה, אבל עכשיו, הוא אומר בקול שבור: "תהליך השיקום יהיה מאוד ארוך, לא יודע כמה זמן. החיים שלי נהרסו ברגע. אני כועס על הנהגת שפגעה בי. המזל שאנשים טובים עצרו והזמינו לי עזרה, אחרת הייתי בעולם הבא".

בני משפחתו לא זזים ממיטתו לרגע ואומרים: "מאז שלישי בלילה עברו עלינו גיהנום שאנחנו לא מאחלים לשונאים שלנו. מאז שקיבלנו את הבשורה אנו דואגים לשלומו של עדן ובמקביל מאז התאונה פרסמנו פוסטים ברשתות החברתיות שבהם קראנו לציבור הרחב להביא לתפיסתה של הנהגת שפגעה בו. למזלנו, אחד הנהגים שהיה עד לתאונה יצר איתנו קשר ואמר לנו שנפל לנהגת הטמבון עם המספר וניתן לזהות אותה. לא היינו במצב לגשת למשטרה והוא ניגש וממנו הבנו שהנהגת הסגירה את עצמה למשטרת התנועה".



ממשטרת מרחב איילון נמסר: "עם קבלת דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות תאונת דרכים, הגיעה ניידת למקום בתוך דקות ספורות. במקביל נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם ניתן לציין כי נהגת הרכב נחקרה ורשיון הנהיגה שלה נפסל ל-60 יום. בנוסף לכך יצרו החוקרים קשר עם משפחתו של רוכב הקטנוע. משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ותבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת. המשטרה פועלת בנחישות ובאפס סובלנות כלפי עבירות המסכנות חיים. כל תאונה ובכללה כזו שיש בה ניסיון להימלט מהדין, נחקרת ביסודיות על מנת לאתר את הנהג הפוגע ולהעמידו לדין".

תגובות

תגובה אחת
  1. סוזאן אליהו

    לא תמיד נהגי המכוניות אשמים. האונועים משתחלים בין מכוניות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר