צפו בתיעוד שוד הסופרמרקט בחולון הלילה: "אני רובין הוד"

אדם רעול פנים, חובש כיפה, דרש מהקופאי את המזומנים בקופת הסופרמרקט, קיבל את מבוקשו ונמלט מהמקום. צפו:

פורסם בתאריך: 14.1.19 14:03

הלילה (בין ראשון לשני) בסיבות השעה 03:00 בוצע שוד בסופרמרקט בשכונת תל גיבורים בחולון.

"סופר יוסי וגבי" ברחוב המצודה 24 בחולון משרת את תושבי שכונת תל גיבורים ורבים מתושבי חולון כיוון שהוא פתוח 24/7, בכל ימות השבוע. גבי, בעל החנות, סיפר ל"השקמה חולון" כי אמש באישון לילה נכנס אל הסופרמרקט אדם רעול פנים, חובש כיפה, שפנה אל הקופאי ואמר לו: "אני רובין הוד, תן לי את הכסף בקופה".

בסרטון שהועבר ל"השקמה חולון" מתועד השוד שבוצע. כך זה נראה:



המוכר, החדש יחסית, נתן לשודד את מבוקשו – הכסף בקופה ומספר קופסאות סיגריות. לאחר מכן, נמלט "רובין הוד" מהמקום והמוכר הזעיק לחנות את המשטרה.

"בדרך כלל בלילות, אנחנו לא משאירים הרבה כסף בקופה והיו בה כ-1,000 שקל בלבד", מספר גבי ומציין: "אנחנו לא מצליחים לזהות את האדם בסרטון, אנחנו לא מכירים אותו ומקווים שהשוטרים יתפסו אותו במהרה. בכל מקרה, אנו נמשיך לתת את השירות והיחס הטובים ביותר לכל הקונים גם אחרי המקרה הזה".

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח אודות האירוע במוקד 100 של משטרת ישראל פתחו השוטרים בפעולות מיידיות לאיתור החשוד. יש לציין כי על אף שעד לרגע זה לא הוגשה תלונה רשמית אודות האירוע במשטרה, פתחה משטרת ישראל בחקירה יזומה. מטבע הדברים מדובר בחקירה שנמצאת בראשיתה ולא נוכל למסור פרטים אודותיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני נאור

    עכשיו יש להם נוהל חדש שאתה צריך לארוז בשקית בשביל עצמך במקום שהם יארזו,כנראה בגלל הוראה מלמעלה. זה לא ממש היחס הטוב ביותר כמו שגבי אומר. אולי צריך לשדוד בשביל שהקופאי ישים בשבילך בשקית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר