shutterstock

גבר כבן 60 חשוד באונס בת 14. אביה של הנערה: "הילדה הקטנה שלי מעורפלת"

האב ל"השקמה-חולון": "הוא אמר לה בזמן האונס שהיא לא הראשונה ושהוא רוצה להיות בעלה"

פורסם בתאריך: 12.2.19 15:08

פרשיית אונס קשה נחשפה בחולון: בן 60 חשוד שהתחזה למורה פרטי ואנס נערה בת 14. החשוד נעצר ביום ראשון והובא היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו עד יום חמישי.



האירוע הקשה התגלה לפני יומיים לאביה של הנערה, שסיפר ל"השקמה חולון": "במשך ארבעה חודשים הוא דיבר עם הבת שלי בטלפון ובהודעות, כשגם אמה וגם בבית הספר היו בטוחים שמדובר במורה ובאיש חינוך".

האב חושש שבתו לא היתה הקורבן היחיד של החשוד ושמדובר באנס סדרתי. בניסיון להציל קורבנות נוספים, הוא חושף את הסיפור הקשה ומספר: "הוא אמר לה בזמן האונס שהיא לא הראשונה ושהוא רוצה להיות בעלה ולהביא לה חמישה ילדים. הילדה הקטנה שלי מעורפלת ולא מבינה מה קרה לה. היא מקבלת טיפול ותמיכה פסיכולוגית. אני רוצה להציל את הקורבן הבא שלו, ומבקש מהציבור לעזור לנו לאתר נפגעים נוספים".

"הוא הרס לנו את החיים, ואני אעשה הכל כדי שהוא ייתן את הדין על מה שעשה", אומר האב שנמצא גם הוא במצב נפשי קשה ומלווה את בתו שנמצאת בבדיקות רפואיות בבית החולים.

ממשטרת מרחב איילון נמסר כי: "המשטרה חוקרת חשד לאונס קטינה בחולון. לפני יומיים התקבלה במשטרה ישראל תלונה בגין חשד לאונס קטינה שהינה מתחת לגיל 16. החקירה נמשכת".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר