הקשישה, המטפלת והשוטרים. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה חשודים בשוד קשישה ניצולת שואה בחולון

החשודים שנעצרו הם בני נוער | השוטרים הגיעו לביתה של הקשישה והשיבו לה את התיק: "היינו חייבים לבוא אליה ולספר לה שהאנשים שפגעו בה נתפסו"

פורסם בתאריך: 11.3.19 08:55

המשטרה עצרה שלושה חשודים בחטיפת תיק של ניצולת שואה בחולון. אתמול השיבו לה השוטרים את התיק.

לפני כשבועיים התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח אודות חטיפת תיק של קשישה, בת 87, שטיילה בשעות הערב עם המטפלת שלה בחולון. התיק הכיל כרטיס אשראי, כסף מזומן, טלפון נייד ומסמכים שונים.

משטרת ישראל פתחה בחקירה מאומצת ונחושה של המקרה אשר הובילה לקצה חוט ובתוך ימים ספורים החלה לבצע מעצרים של חשודים (18, 15 תושבי בת ים) בחטיפת התיק, בסיוע ובביצוע הונאות בכרטיס האשראי של הקשישה במספר בתי עסק באזור המרכז.

בשבוע שעבר עצרה המשטרה את החשוד העיקרי בחטיפת התיק (17, מאלעד). הוא הוביל את בלשי מחלק הנוער למקום שבו השליך את התיק לאחר החטיפה. התיק נמצא כשהוא שרוף חלקית. במקום נמצאה תמונת בנה המנוח של הקשישה.



אתמול (א') הגיעו שוטרים לביתה של הקשישה, החזירו לה את התיק עם התמונה ובישרו לה כי מבצעי העבירה נתפסו ואף יועמדו לדין.

היום (ב'), בבית המשפט לנוער בתל אביב, יוגש כתב אישום נגד הקטין החשוד בחטיפת התיק. נגד החשודים הנותרים יוגשו כתבי אישום בימים הקרובים.

מהמשטרה נמסר: "זה לא היה עוד תיק חקירה עבורנו. מדובר בניצולת שואה שחוותה תלאות קשות כילדה. היינו חייבים לבוא אליה ולספר לה שהאנשים שפגעו בה נתפסו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר