החשוד נתפס במצלמות האבטחה
החשוד נתפס במצלמות האבטחה

הבעלים של המסעדה מבקש: "צפו בסרטון ועיזרו לי לתפוס את הגנב"

בשעה שסועדים רבים שהו במסעדת "פינת הצלע" בחולון, הצליח אדם לגנוב תיק ובתוכו סכום כסף גדול. "הוא חודשיים הסתובב במתחם ועשה תצפיות", מספר הבעלים ומבקש את עזרת הציבור בתפיסתו

פורסם בתאריך: 17.4.19 13:29

תיק ובתוכו כסף רב נגנב ביום חמישי האחרון מסעדת פינת הצלע שבשדרות ירושלים בחולון. בשעה שסועדים רבים שהו במסעדה ההומה, הצליח אדם בודד לגנוב תיק שהכיל בתוכו סכום כסף רב. הבעלים של המסעדה פונה אל הציבור ומבקש את עזרתו ואף מצהיר כי מי שימסור פרטים על הגנב "ייצא נשכר".

ביום חמישי בשבוע שעבר, בשעה עמוסה במיוחד במסעדת פינת הצלע שבשדרות ירושלים, נכנס אדם אל תוך המסעדה תוך שהוא מתחמק מעיניהם של אנשי הצוות שהיו כולם עסוקים בעבודה ובמתן שירות ללקוחות הרבים. בלי שאף אחד שם לב, לאחר פרק זמן בו שהה במסעדה, הצליח הגנב להיכנס אל תוך משרדיה ולאחר מספר דקות יצא משם עם תיק שהיה מלא במזומנים ואיתו נעלם. "בשעה 12 ניגש בחור למסעדה, נכנס לשירותים והתחיל לתצפת עלינו. באותו זמן היה לנו לחץ מטורף", מספר לנו אבי, הבעלים של המסעדה.

צפו בתיעוד מצלמות האבטחה במסעדה: 

 



בסיום יום העבודה, ניגשו אנשי הצוות כהרגלם להכין את המסעדה לסגירה. לפתע הם שמו לב כי התיק שהיה בתוך הארון שבמשרד נעלם. לאחר מעבר על סרטוני הווידאו של מצלמות האבטחה גילה אבי כי בזמן בזמן העבודה, כשבמסעדה יש לא מעט לקוחות, אדם בודד נכנס בשקט אל תוך משרדי ההנהלה, פתח את הארון, הוציא ממנו את תיק עם הכסף ויצא במהרה מן המקום. כעת פונה הבעלים של המסעדה אל הציבור ומבקש את עזרתו בזיהוי הגנב, תוך הבטחה כי מי שיעזור "ייצא נשכר".

ככל הנראה הגנב ביצע את גניבה לאחר שאסף מידע על המסעדה, שעליה כפי הנראה נהג לתצפת במשך תקופה. "הוא חודשיים הסתובב במתחם שלנו ועשה תצפיות", מציין הבעלים.

מה ידוע לכם עליו?

"נאמר לנו שהוא אדם מהמר מחולון".

כעת מקווים במסעדה למצוא את התיק עם הכסף האבוד, אף על פי שמבינים שככל שחולף יותר זמן, הסיכויים לכך יורדים.

כל היודע דבר על זהות הגנב מוזמן ליצור קשר במספר 050-4677616 או לחלופין לטלפן אל משטרת ישראל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נבלה .. חייבים לתפוס אותו ..
    כמה כואב אנשים עובדים קשה .ומגיע נבלה ברגע גונב,.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר