מרכז הסיירים. ארבע פריצות במכה אחת

ארבעה בתי עסק סמוכים נפרצו במקביל. צפו:

הפורצים, שככל הנראה מוכרים למשטרה, פשטו על ארבעה בתי עסק במרכז הסיירים, גנבו, בזזו והרסו: "ארבע חנויות נפרצו במכה אחת. לאן הגענו?"

פורסם בתאריך: 18.4.19 10:27

מכת הפריצות בחולון לבתי עסק בחולון ממשיכה. אתמול (רביעי) לפנות בוקר נפרצו ארבעה בתי עסק במרכז הסיירים, ברחוב המרכבה בעיר.

מתברר כי גם מתחם המעסיק שומר ומצויד במצלמות אבטחה אינו חסין מפריצות. ארבעה בתי עסק נפרצו אתמול במקביל במרכז הסיירים בחולון. לפנות בוקר, בסביבות השעה ארבע וחצי, הגיעו למקום במכונית סקודה כחולה שלושה רעולי פנים, פרצו לארבעה חנויות, בזזו מכל הבא ליד והסתלקו מהמקום. מבדיקה של סרטי מצלמות האבטחה עולה כי הגנבים מוכרים למשטרה.



הבעלים של "מייק בורגר" מספר על הפריצה לבית העסק שלו:

הבעלים של "מייק בורגר", אחד מבתי העסק שנפרצו, סיפר ל"השקמה-חולון": "בארבע וחצי לפנות בוקר קיבלתי טלפון מהמשטרה – תגיע, פרצו לחנות שלך. הגעתי לעסק וחשכו עיני, החנות היתה הפוכה, הכל נעקר ממקומו, הדלת, הקופה, המצלמות וכמובן נגנב כסף – פשוט נזק לא יתואר. השוטרים אמרו שהם מכירים את הרכב שבו נמלטו הגנבים, פשוט כל הזמן מחליפים לו מספר. העסק שלי הוא בן שנה וחצי, השקעתי את כל כספי בו. אקבל פיצוי מהביטוח אבל זה לא יפצה על עוגמת הנפש שחווינו אני כמעט 24 שעות בלי שינה ולא מעכל את מה שקרה. אני מקווה שיתפסו אותם במהרה, זה פשוט עצוב".

הבעלים של החנות הסמוכה שנפרצה גם היא מספר: "בערך בחמש בבוקר קיבלתי טלפון מחברת האבטחה ומהמשטרה. אמרו לי, תגיע לחנות, פרצו לך לעסק. הגעתי והכל היה הפוך. לא מצאתי את הקופה וגם אמרו לי לא לגעת בכלום כיוון שלוקחים טביעות אצבעות. לאחר שסיימו, מצאתי את הקופה זרוקה. זה לא ייאמן – ארבע חנויות נפרצו במכה אחת. לאן הגענו? המצב שנקלענו אליו בעיר הוא לא נורמלי, כמעט מדי שבוע שומעים בחולון או על שוד בעל עסק או על תפיסת תחנת סמים. לא ייתכן שיפרצו לארבע חנויות ללא חשש, מה עוד שיש לנו שומר במתחם עם מצלמות".

הבעלים של מרכז הסיירים סירב להגיב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוסדי

    הכי חשוב (!) שהעירייה גובה מכל תושב אגרת ביטחון 🙂
    הייתה הזדמנות להחליף את ראש העיר וזכינו לעוד קדנציה של הכשלון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר