טל נבון, שנחשד בהתחזות למפיק וביצוע עבירות מין, רוצה לחזור לעבודה

לאחר שהפרקליטות סגרה את אחד משני התיקים שנפתחו נגד נבון, הוא מצהיר: "מלהקים ומפיקים יכולים לחזור לעבוד איתי כרגיל"

פורסם בתאריך: 4.5.19 19:37

בחודש נובמבר סערה העיר חולון בעקבות דיווחים ופרסומים בתקשורת על כך שטל נבון, בן 32 מחולון, נעצר בחשד שהתחזה למפיק וביצע עבירות מין בנשים ובקטינה. בניתיים, הודיעה הפרליקטות על סגירת תיק הראשון: התחזות ועבירות מין בנשים מחוסר אשמה. בעניין התיק השני שבו הוא חשוד בהטרדה מינית של קטינה, טרם התקבלה החלטה. אבל נבון עצמו בטוח שגם התיק השני ייסגר וקורא למפיקים להעסיק אותו.



הפרשה החלה בפוסט שכתבה עיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף בטוויטר. "זה טל נבון. החשוד בהתחזות למפיק, במאי, מלהק שפגע מינית בצעירות", כתבה שטייף בין השאר, "כולן באו לעיר הגדולה למצוא את עצמן. הוא צד אותן. על פי החשד עשה להן מבחני בד שכללו מגע מיני".

תחקיר גלי צה"ל הביא למעצרו שלווה בסיקור נרחב בתקשורת. בחקירה עלה חשד שטל נבון התחזה למפיק, ובמסגרת האודישנים שביצע לנשים הוא ביקש מהן על פי החשד לבצע עמו מעשים בעלי אופי מיני. עוד נטען כי החשוד הצטרף לקבוצת וואטסאפ של קטינים דתיים והתחזה בה לקטין, וכי בהמשך פתח בשיחות פרטיות שכללו תכנים מיניים עם קטינה בת 15 ממרכז הארץ.

חשוב להדגיש כי רק אחד משני התיקים נגדו נסגרו. בכל זאת, נבון מצהיר כי "השם שלי טוהר", ומוסיף: "הפרשה פגעה בי כי הדברים שם לא היו נכונים. כעת אני ממתין לסגירת התיק השני כדי שאוכל להוכיח שהייתי חף מפשע כל הזמן".

נבון שמגדיר את עצמו שחקן בפרסומות, בסדרות קומיות בטלוויזיה ובסרטים, מספר כי "עברו עלי ימים לא קלים, אני לא מאחל לאף אחד מה שעברתי. אני מחכה לזיכוי בתיק השני שנמצא בפרקליטות ומחכה שהחיים ישובו למסלולם. כל מה שאני מבקש הוא לחזור למסלול החיים הרגיל שלי, כשחקן ובמאי, ולא כמי שהדביקו לו כינויים ותארים שהופצו עלי בכלי התקשורת".

בפוסט שפרסם בפייסבוק עם בגירת התיק הראשון, כתב נבון: "טוב, אז רובכם נבהלתם מהכתבות שהיו עלי, חברים טובים אפילו התרחקו ממני, אבל אני שמח להודיע שהתיק מפרשת השחקניות נסגר מחוסר אשמה ומלהקים ומפיקים יכולים לחזור לעבוד איתי כרגיל".

תגובות

תגובה אחת
  1. כמה כאלה יש!

    העיקר את חנן גולדבלט קברו חי על אותן עבירות בדיוק!
    איפה המתלוננות??

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר