גובר החשש לחייה של הנעדרת מחולון; "אותרה שיחה שבה ביקשה מונית למקום מבודד"

לאחר שישה ימים מאז שעזבה את ביתה ולא שבה, בני משפחתה של רויטל פיינה טוענים כי בידם הקלטה של שיחה שניהלה עם סדרן בתחנת מונית. בתה: "היא הלכה לשים קץ לחייה"

פורסם בתאריך: 25.5.19 12:05

שישה ימים חלפו מאז שנעלמו עקבותיה של רוויטל פיינה, בת 51 מחולון, שיצאה מביתה ולא שבה, לאחר שהשאירה מכתב פרידה לבתה. וכיום מתברר כי לאחר שיצאה מהבית ביקשה מונית שתסיע אותה למקום מבודד, ככול הנראה כדי ששם תוכל לשים קץ לחייה.

בשלב זה החיפושים מתמקדים בגן צ'רלס קלור בתל אביב – אחד מהיעדים שאותם הזכירה פיינה בשיחתה עם הסדרן בתחנת המוניות. בסופו של דבר לאחר השיחה פיינה לא הזמינה מונית מהתחנה.



בפוסט שפרסמה היום (שבת) בתה דניאל, היא כותבת כי בני המשפחה איתרו שיחה מוקלטת עם סדרן בתחנת מוניות, משם ביקשה פיינה להזמין מונית לפני שנעלמה. "בהקלטה היא טענה שהיא רוצה ללכת למקום מבודד 'עם בן זוג', אין לה באמת בן זוג. היא אמרה את זה סתם כדי שלא ימצאו אותה, האמת האיומה היא שהיא הלכה לשים קץ לחייה", כותבת הבת, ומוסיפה כי האם שאלה את הסדרן בנוגע לנסיעות לפארק פרס וימית 2000 בחולון, קו החוף בתל אביב ובאזור צ'רלס קלור ואזור בתי המלון בתל אביב מול חוף הים.

"באחד מהמקומות האלה נמצאת האהובה שלי", המשיכה הבת, "שישה ימים היא נעדרת ואין לה הרבה סיכויים. אנא מכם, גייסו אנשים שיחפשו במקומות שציינתי תשתפו בכלי התקשורת, כל עזרה תתקבל בברכה, אולי אפשר עוד להציל את אמא שלי".

הבת דניאל חוששת שהאם תנסה לשים קץ לחייה, על רקע מצבה הרפואי, בעקבות המכתב שהשאירה לפני שנעלמה. "היא השאירה לי מכתב סוחט דמעות – היא מאוד חולה וטענה שלא יכלה לשאת יותר את כאביה, ולכן אין לה ברירה אלא לשים קץ לחייה", סיפרה הבת.

בהמשך השבוע הפיצו בני המשפחה סרטונים שבהם קראו לאזרחים להתגייס ולהצטרף למאמצי החיפושים אחר האם.

המשטרה יצאה אתמול (שישי) בקריאה נוספת לעזרת הציבור באיתור רוויטל פיינה. בפעם האחרונה שנראתה היא לבשה חולצה בצבע ורוד, מכנסיים בצבע שחור ונעליים שחורות סגורות. גובהה הוא 1.60 מ', בלונדינית ורזה מאוד.

כל מי שיודע דבר על מקום הימצאה של רוויטל מתבקש לפנות למשטרת ישראל במוקדי 100 או מרחב איילון בטלפון 03-5555222/6. כמו כן, ניתן לפנות לבת דניאל בטלפונים: 0526445823 או 0535317143.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר