המשטרה בודקת: חשד לפדופיל שהסתובב בגינה הציבורית

ביום שישי ניגש גבר לחבורת ילדים בני שמונה והצליח לשכנע אותם לבוא לביתו. אביו של אחד הילדים עצר אותם והגבר נמלט מהמקום

פורסם בתאריך: 16.6.19 13:29

חשד לפדופיל באזור נאות רחל. ביום שישי האחרון, בשעות אחר הצהריים, אדם בעל חזות חרדית, ניסה לפתות חבורת ילדים בני שמונה, ששיחקו בחוץ, לבוא לביתו. לטענת אב של אחד הילדים האיש הבטיח להם ממתקים אם אחד הילדים יבוא אליו הביתה. אביו של אחד מהם הצליח לעצור אותו.



לטענת האב, האיש שנראה בשנות ה-30 לחייו, הגיע לגינת חיל השריון בשכונת נאות רחל. הוא ניגש לחבורת ילדים ששיחקה במקום, וניסה לשכנע את הילדים להתפלל יחד איתו, ובתמורה יחלק לילדים ממתקים. לאחר מכן, החל האיש להוביל את חבורת הילדים אל ביתו.

הם הלכו אחריו, אלא שאז אביו של אחד הילדים הבחין בהם ועצר אותו. האיש ברח מהמקום והאב הזמין משטרה. "בשעה 15:45 ראיתי בגינת חיל השריון את הבן שלי בן השמונה עם חמישה חברים שלו מדברים איתו", מספר האב, "שאלתי את הבן שלי 'מי זה?' והוא ענה לי 'זה איש שרוצה לתת לנו סוכריות'. פניתי אל עוד חבר ושאלתי אותו מה לו ולהם. הילד סיפר לי כי האיש הגיע אל הגינה הציבורית והציע להם להתפלל אתו ולחלק להם סוכריות".

האב מוסיף כי מיד הבין שמדובר בפדופיל שמנסה לפתות את הילדים להיכנס לאחד הבניינים. "החבר של הבן שלי אמר לי: 'הוא רצה שאני אעלה אתו אליו הביתה ושאעזור לו להוריד את החמצוצים'. הוא אמר לכולם להיות איתו בגינה ורק קרא לאחד מהם לעלות אתו. בחור בן 30 רוצה לסחוב אליו לבית ילד בן שבע-שמונה".

"פניתי אליו ושאלתי אותו 'מה לך ולהם?' הוא אמר לי: 'סתם. שום דבר, אני מדבר איתם'. ראיתי שהוא כבר היה לחוץ ואז אמרתי לו שאם אני אראה אותו שוב אני אזמין  לו משטרה", אומר האב, "הוא קם וברח. הוא נעלם אל תוך אחת הסמטאות ובסוף אותו היום אחד הילדים פחד לחזור הביתה ועלה אל הבית שלנו עד שאחותו באה לקחת אותו".

מיד לאחר מכן הזמין האב ניידת משטרה למקום ואזהרה הופצה בין ההורים של הילדים כי אדם החשוד כפדופיל נראה מפתה ילדים בגינת חיל השריון.

האב מוסיף כי הוא בטוח שאותו האיש מסתובב באזורים נוספים ומנסה לפתות ילדים קטנים נוספים.

ממשטרת מרחב איילון נמסר בתגובה: "על אף שטרם הוגשה תלונה, המשטרה פתחה בבדיקת האירוע ומטבע הדברים, לא נוכל לפרט מעבר לכך בשלב זה. אנו שבים ומדגישים את חשיבות ההשגחה על ילדים ועל כך שיש להדגיש בפניהם
לנקוט במשנה זהירות עם זרים, בכל הגילאים, בין אם באופן פיזי ובין אם באמצעות הטלפון או האינטרנט".

במשטרה הוסיפו: "אנו קוראים לציבור לחייג למוקד 100 של משטרת ישראל בכל אירוע חריג".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

3 תגובות
  1. תושב

    מכנים מקום "עיר הילדים", ואח"כ מתפלאים שמגיעים פדופילים…

  2. יקי

    אוי ואבוי מפחיד ללמד את הילדים שלא הולכעם עם זרים. במקביל להיות איתם בקשר איכשהו כל הזמן. וואי מפציד יכל להיגמר אחרת מזל שהיה שם את האבא שהבחין בכך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר