הסוכן הסמוי חשף: סחר באמצעי לחימה וסמים מסוכנים. צפו:

תת מקלע, עשרות אלפי שקלים, כסף זר וסמים מסוגים שונים - זה מה שמצאו שהשוטרים בפשיטה שנערכה בבתי החשודים, בהם ארבעה תושבי חולון

פורסם בתאריך: 17.6.19 12:25

בתום פעילות סמויה וממושכת עצרה הבוקר (שני) המשטרה 24 חשודים, בהם ארבעה תושבי חולון, בחשד לסחר והחזקה של אמצעי לחימה וסמים מסוכנים.



המעצר בוצע לאחר זמן ממושך שבו הפעילו שוטרי מרחב איילון סוכן סמוי שפעל בקרב החשודים. והבוקר, עם תום השלב הסמוי של החקירה והמעבר לשלב הגלוי, פשטו השוטרים והבלשים, לוחמי יס"מ ומג"ב, כלבנים, חבלנים וחוקרי זיהוי פלילי, על בתיהם של החשודים המתגוררים במרכז הארץ. בתום הפשיטה נעצרו 24 חשודים, בני 18 – 52, בהם ארבעה תושבי חולון.

בחיפוש שנעשה בבתיהם של העצורים נתפסו, בין היתר, תת מקלע מסוג קרל גוסטב, עשרות אלפי שקלים וכן כסף זר החשודים כפידיון מסחר בסמים. כמו כן, נתפסו אלפי שקלים בשטרות החשודים כמזוייפים וחומרים החשודים כסמים מסוג קוקאין ומריחואנה.

הסוכן הסמוי הופעל בקרב החשודים במשך חודשים, והצליח לרכוש מהחשודים במספר הזדמנויות שונות אמצעי לחימה ואף מטעני חבלה. כמו כן, הוא הצליח לרכוש סמים בכמויות מסחריות, כולל LSD, קוקאין ומריחואנה וכן, חלקי רכב גנובים.

בשעה זו העצורים נחקרים בתחנת המשטרה, ובהמשך תתקבל החלטה על הבאתם לדיון בבימ"ש השלום בתל אביב לשם הארכת מעצרם.

במשטרה ציינו כי החקירה לוותה על ידי יחידת התביעות של מחוז תל אביב ופרקליטות מחוז תל אביב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר