ניידת משטרה
צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com

המרדף אחרי האופניים החשמליים: "בנס לא היו נפגעים"

נער שהרכיב נערה על אופניים חשמליים נעצר אחרי מרדף קצר. עדי ראייה מספרים כי השוטר והפקחית נהגו בברוטליות בשניים, אבל המשטרה מציגה תמונה שונה לגמרי

פורסם בתאריך: 17.6.19 17:18

מרדף אחרי אופניים חשמליים הסתיים בנס ללא נפגעים. היום (שני), בשעות הצהריים, הבחינו שוטר ופקחית בנער ונערה כשהם רוכבים ללא קסדות ונוסעים נגד כיוון התנועה. הם הורו לשניים לעצור, אולם הנער והנערה המשיכו בנסיעתם.



לאחר מרדף קצר נתפסו השניים ברחוב שנקר, סמוך לבית הספר ביאליק. "אחד השוטרים התחיל לצרוח על הנער והנער", סיפרה אישה שהייתה במקום, "הסוחרים שיצאו ניסו לדבר לליבם של השוטר והפקחית, אבל הם המשיכו לצעוק וביקשו מהם לא להתערב".

עד ראייה נוסף טוען כי התנהגות השוטרים הייתה נוקשה מדי. "כול היום רכבים נוסעים כאן בחריקות, עוברים כאן באדום וחונים בחניות כפולות. נראה לנו שיש דברים שהם יותר דחופים", אמר. יחד עם זאת, יש מי שמזכיר את תאונות האופניים ופציעות והסכנה והצורך באכיפה מוגברת.

מהשטרה נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע במהלכו שוטר ופקחית הבחינו בקטין מתחת לגיל 16, מרכיב קטינה על אופניים חשמליים, ללא קסדות ובכך מסכן סכנה ממשית את עצמו ואותה. הצוות אשר ביקש למנוע את המשך הסכנה לקטינים, כרז למרכיב לעצור, אולם הלה לא ציית להוראות והחל בבריחה, כשהוא רוכב על האופניים, נגד כיוון התנועה".

עוד נמסר כי "רק בנס, האירוע  הסתיים מבלי ששני הקטינים נפגעו. בשלב מסויים הקטין איפשר לקטינה לרדת והמשיך בהימלטות מהמקום".

 

 

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאז שהקימו את השיטור העירוני רק צרות חבורה של פקחים מתלהבים ומתלהמים עושים מרדף אחר נער על אופניים נו כנראה מיגרתם את הפשיעה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר