מי תולש את השלטים מגגות רכבי מורי הנהיגה במהלך הנסיעה? צפו:

בתופעה כזאת המורים לנהיגה בחולון מעולם לא נתקלו: במהלך שיעורי נהיגה, רכב עוצר, יוצא ממנו בחור שתולש את שלט ה"ל" ונמלט. כך זה תועד:

פורסם בתאריך: 10.7.19 12:44

בכזאת תופעה לא נתקלו מעולם תושבי חולון: כנופיית צעירים תולשת במהלך נסיעה את שלטי ה"ל", המכונים "כובעים", המוצבים מעל לגגות הרכבים המשמשים ללימוד נהיגה.

רק לפני יומיים נגנבו שהפרש של שעה שלטים מרכבים של שני מורים לנהיגה. שני המקרים האלה מתווספים לשורה של גניבות ותלישות שלטים. בכמה מהמקים אף הוגשו תלונות למשטרה.



טל ירון, מורה לנהיגה מחולון, מספר: "עצרתי לפני תחנת המשטרה בפיכמן, נצמד אלי אוטו והיה זה עניין של שניות, פתאום יצא מישהו מהאוטו וגנב לי את הכובע. הייתי בהלם. תוך שניות התעשתתי והתחלתי לנסוע אחריו. הוא ברח ועבר ברמזור אדום, תוך סיכון אנשים ונעלם ואני לא רציתי לסכן חיי אדם ולא המשכתי לנסוע אחריו".

זמן קצר אחרי שנתלש השלט מרכבו של ירון, מורה נהיגה נוסף סיפר על מקרה דומה. המורה, ערן חן, נסע עם תלמידה ברחבת החנייה בימית 2000, כשלפתע עצר רכב מולו. "מהרכב יצא בחור, לקח את את ה'כובע' והמשיך בנסיעתו. אני הייתי עם תלמידה ברכב ולא רציתי לסכן חיי אדם ולכן לא רדפתי אחריו", מספר רון.

האזינו: כך תועדה גניבת השלט במהלך שיעור נהיגה

גם מורי נהגיה נוספים תיארו דפוס דומה. חלק מהמורים פתחו בנסיעה והצליחו למנוע את תלישת השלט שעל גג הרכב.  ובאחת הפעמים המכונית של הגנבים צולמה, כך שניתן יהיה לאתר אותה.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "עם הגשת התלונה, ב-8 ביולי, פתחה המשטרה בחקירה, אשר עודנה בראשיתה. מטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה, אולם נציין כי משטרת ישראל תבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות וזאת במטרה לעצור את החשודים ולהעמידם לדין".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר