רימון, הצתות רכבים ותושבים מבוהלים: מה קורה בגבעת התחמושת?

בפחות משבועיים אירעו שלושה מקרים של השלכת רימון והצתות רכבים ברחוב גבעת התחמושת. הדיירים מפוחדים, אבל לא לכולם יש לאן ללכת

פורסם בתאריך: 11.7.19 09:53

ימים מתוחים מאוד ומלאי פחד עוברים על דיירי הבניינים שברחוב גבעת התחמושת. בתוך פחות משבועיים התרחשו שלושה אירועים חמורים שונים של השלכת רימון והצתות רכבים במקום.

האירוע הראשון התרחש לפני פחות משבועיים, כאשר הושלך רימון הלם ללובי של אחד הבניינים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ושכנים במקום סיפרו על פיצוץ עז ששמעו לאחר שהרימון נזרק.



"היינו בטוחים שמדובר בפיגוע", סיפרה תושבת חולון המתגוררת באזור, "שמענו פיצוץ עז ולא הבנו מה קרה, לאחר שיצאנו למרפסת ראינו עשן יוצא מהמבנה ושמענו צרחות של אנשים".

לאחר מספר ימים אירע אירוע נוסף כאשר בשעה 03:00 לפנות בוקר הוצת רכב אשר חנה בסמוך לבניינים. חלק מן הדיירים דיווחו על קול פיצוץ אדיר אשר נשמע בעקבות שריפת הרכב.

לאחר כמה ימים שנראה בהם נראה שהשגרה חזרה לרחוב, התעוררו שלשום תושבי הבניינים אל תוך אירוע נוסף, בו הוצתו שני כלי רכב אשר חנו ברחוב בסמוך לחזית הבניינים.

שני רכבים שחנו בסמוך זה לזה עלו באש. ככל הנראה המציתים ניסו לשרוף רק רכב אחד, אך האש כלתה חלק מן הרכב השני.

בעלת אחד הרכבים שנשרפו אומרת לאחר האירוע כי "לדעתי דיירים רבים ירצו לעזוב".

"מפחיד מה שקורה פה", היא מוסיפה, "הייתי במשטרה והגשתי תלונה. מי ששוכר כאן דירה ירצה לעזוב, אבל אני בעלת הדירה, והרבה זמן חיכיתי להיכנס לפה. במשטרה אמרו לנו שיגבירו פה את הפיקוח. יש לי ילדים ואני מודאגת, אבל מה אפשר לעשות?".

כך תועד האירוע הראשון של הצתת רכב בשכונה:

 

"שורדים, חיים וממשיכים", מוסיף אב לילדים שמתגורר בבניין שבו הושלך הרימון. "אז כשהיה הפיצוץ הבן שלי נבהל ובא לישון אתי במיטה. אבל עכשיו הכול בסדר".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "עם קבלת דיווח אודות כל אחד מהמקרים, הגיעו למקום צוותי משטרה ופתחו בחקירה. מטבע הדברים לא נוכל לפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה לעצור את העבריינים ולהעמידם לדין".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר