צילום: Andrey Burstein / shutterstock.com

בלי בושה: עגלת תינוק נגנבה בצהרי היום. צפו בתיעוד:

המצלמות ברחוב סוקולוב תיעדו כיצד נגנבת עגלת התינוק: "אני לא מבינה את הרוע. לאן הגענו?"

פורסם בתאריך: 22.7.19 11:39

מקרה לא ייאמן של גניבת עגלת תינוק: אתמול (ראשון), באמצע רחוב סוקולוב, נגנבה עגלה שהשאירה לרגע ברחוב אלינור, תושבת חולון, ובה תיק עם חפצי התינוק.

המקרה אירע בסוקולוב 42, אזור עסקי שוקק, בסמוך לפטאטאס ולסודוך. "העגלה שלי, עגלת גואי בצבע אפור שבה תיק עם כל האביזרים של הילד, עמדה ברחוב לכמה דקות בזמן שעשיתי קניות בחנות", מספרת אלינור ל"השקמה חולון", "וכשיצאתי לא ראיתי את העגלה. מיד קראתי לבעל החנות ושאלתי עוברים ושבים מי ראה את העגלה, אבל אף אחד לא ראה".



למזלה של אלינור, מצלמות האבטחה תיעדו את המקרה. "מיד ניגשנו למצלמות", היא מספרת, "שם ראינו אשה שהיתה לבושה ורוד עם מכנס לבן, שיער אסוף, כובע ומשקפיים. היה לה מבנה גוף רחב, היא היתה גבוהה ונראתה בסביבות גיל 55. היא באה עם עגלת קניות, ובלי שום בושה רוקנה את תכולת העגלה שלה בתוך עגל הקניות והמשיכה לדרכה".

"אני לא מבינה את הרוע של האנשים. בתיק היו דברים סנטימנטליים, והעגלה נחשבת בין הטובות בשוק ודי יקרה. למה לגנוב עגלת תינוק? לאן הגענו?".

 

לדבריה של אלינור, היא העדיפה לוותר על תלונה במשטרה ולנסות להחזיר את העגלה ואת התיק בסיוע אמצעי התקשורת והמדיה החברתית. "לרשתות החברתיות ולעיתונות יש יותר כוח", היא טוענת. "הרי במשטרה לא יטרחו ויקצו כוחות למצוא עגלה. מבחינתם זו טרחה, אז העדפתי לוותר על זה".

אלינור מבקשת: "אני מתחננת, מי שמזהה את האשה או יודע משהו, שיגיד לי. אנו לא נעשה לה כלום, רק שתחזיר את העגלה עם התיק בבקשה".

הסוחרים ועוברי האורח שעברו בסביבה לא יכלו להישאר אדישים והפנו את טענותיהם לשיטור העירוני, שאמור לתת תחושת ביטחון בעיר. "בכל כמה ימים נשדד פה מינימרקט או קורה משהו אחר", מספר אחד הסוחרים, "גם מאיתנו הסוחרים ביקשו לשלם את אגרת השמירה. איפה הביטחון והשקט שהבטיחו לנו? אם היו ניידות ברחוב זה לא היה קורה".

לטענתה של שכנה שגרה במבנה סמוך, "בזמן שנכבדי העיר יושבים במגדל השן, הפשע משתולל פה ברחובות חולון. אני מזמן איבדתי את תחושת הביטחון פה. זו בעיה אם אשה מרשה לעצמה לגנוב עגלה של תינוק באמצע היום. לאן הגענו?".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אפי חולון

    אפשר עוד להחזיר את העגלה ..הזקנה פעלה לא מתןך מחשבה שזה יסכן אותך אמא צעירה ..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר