בן 28 שנעלם מחולון נמצא ללא רוח חיים

"זיהינו את הגופה אבל אף אחד לא יודע מה קרה", מספרים בני המשפחה ההמומים שזקוקים לסיוע כדי להביא את הבן האהוב לקבורה

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:02

בן 28 מחולון נמצא ללא רוח חיים שלושה ימים לאחר שנעדר מביתו. "זיהינו את הגופה אבל אנחנו לא מעכלים", אומרים בני משפחתו.

פאבל טרושצ'קין, בן ה-28 מחולון, נמצא ללא רוח חיים באזור התחנה המרכזית בתל אביב.



פאבל נעדר מיום שישי האחרון בצהריים. ביום שני התבקשה משפחתו לזיהוי הגופה. "הפכנו את כל ישראל, הוא בחיים לא נעלם, אפילו אם נגמרת הסוללה בטלפון הנייד. הוא תמיד מצא דרך לתקשר", אמר אחיו הגדול דמיטרי טרושצ'קין. "הגענו לעשרות בני אדם ואף אחד לא ידע כלום. זה קרה כרעם ביום בהיר – פתאום הוא נעלם".

"בחמישי שעבר הוא נסע לחבר ונעלם בשישי. לא מצאנו אותו מ-12 בצהריים ביום שישי, אחרי שלושה ימים התקשרו מהמשטרה. זיהינו את הגופה אבל אף אחד לא יודע מה קרה", הוסיף בכאב אחיו דמיטרי טרושצ'קין. "לא אומרים לנו כלום, אין עליו סימני אלימות. לא ברור לנו מה קרה", סיפר.

לטענת האח המשטרה מסרה למשפחה כי גופתו של פאבל טרושצ'קין נמצאה ברחוב סמוך לתחנה המרכזית. "מצאו אותו ברחוב באזור התחנה המרכזית, למרות שהוא בחיים לא היה מסתובב שם", אומר האח, "גנבו ממנו את הארנק, הטלפון, הכול. אני לא יודע איך הוא הגיע לאזור התחנה המרכזית, פעם אחרונה שהוא דיבר עם אמא הוא היה ברמת גן אצל חבר שלו. הוא נסע לשם באופניים החשמליים שלו".

סימני שאלה רבים עולים ממקרה המוות המוזר. "הוא לא השתמש הסמים, אפילו לא במסיבות, הוא פחד לשתות לידי אלכוהול מתוך יראת כבוד. הוא גר איתי הרבה שנים בעבר, אך בשנתיים האחרונות אחרי שההורים עלו לישראל הוא עבר איתם בחולון כדי לעזור להם", אמר אחיו, "אני בטוח שלא מדובר במוות טבעי. אני אמצא את מי שעשה את זה".

יחד עם זאת, מקורבים מסרו כי לפאבל עבר של שימוש בסמים והוא אף היה תחת מעצר בית עקב כך.

אמא של פאבל, אולגה טרושצ'קין, אמרה בבכי קורע לב: "אני לא יודעת מה לעשות, אני לא יודעת כלום. אני לא יכולה להחליט כלום בלעדיו. פאבל היה תמיד מחליט הכול אבל אין אותו כבר. אלוהים ישמור, אני לא יודעת מה להגיד, הוא היה טוב לכולם, אהב את כולם".

פאבל שירת בתור חייל הבודד, הוא היה נהג בשריון ועלה לישראל לבד בגיל 17, אחיו הגדול דמיטרי כבר התגורר כאן כמה שנים ושכנע אותו להצטרף לפני קצת יותר מעשור.

חברו של פאבל, בגדאן אמר כי "אני הכרתי אותו עשר שנים, הוא היה בא אליי כל שבוע והיינו יוצאים. הוא היה אחלה בן אדם. תמיד היה עוזר, תמיד היה כאן בשביל כולם, מוזר לדבר עליו בלשון עבר".

בגדאן הוסיף כי "ההלוויה היום, אנחנו, החברים, מנסים לעזור למשפחה, עושים מגבית. אני יעזור וכולם יעזרו". בגדאן סיכם: "הוא היה איש טוב וחיובי, עזר לכולם. היה אדם טוב. אפילו חברים שלו בוכים, אף פעם לא סירב לעזור".

המשפחה מתקשה לשאת בעלויות הקבורה הגבוהות, ניתן לפנות לאחיו של פאבל, דמיטרי טרושצ'קין על מנת לעזור.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סוזאן חולון

    יהי זכרו ברוך. רוצים לתרום לקבורה תפרסמו בבקשה בטלביזיה או באתר חשבון בנק. תודה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר