במשטרה מזהירים: חשש מריבוי פריצות בעקבות תמ"א 38

"בתקופה האחרונה אנו עדים להתפרצויות לדירות במבנים בהם נעשים שיפוצים לצורך תמ"א 38", אומר רפ"ק אבי עופר, שמספר על הגברת הפעילות ומסביר כיצד ניתן למנוע את הפריצה הבאה

פורסם בתאריך: 28.8.19 14:22

בערים רבות, בהם חולון, מתבצעים בימים אלה פרויקטים של תמ"א 38 לחיזוק וחידוש בנייני מגורים. ומתברר כי מלבד הרעשים, חוסר הנוחות והעובדה שאזור המגורים הופך לאתר בנייה, ישנו חשש מפני פריצות וגניבות מבתים.

רפ"ק אבי עופר, ראש לשכת סיור וקהילה במרחב איילון, מזהיר בשיחה עם "השקמה חולון" את הדיירים שמתגוררים בבניינים שבהם מבוצעים הפרויקטים, ומספר "בתקופה האחרונה אנו עדים להתפרצויות לדירות במבנים בהם נעשים שיפוצים לצורך תמ"א 38, בעיקר באזור קריית שרת, אבל גם בשאר רחבי העיר".



רפ"ק עופר מספר כי לפורצים ישנה שיטת עבודה שכבר מוכרת למשטרה. לא פעם, במהלך ביצוע העבודה, כאשר הפועלים נמצאים על הפיגומים, הם בוחנים את הדירות, את תכולתן, לא פעם מצליחים לאתר גם את המקום שבו נמצאים הכסף והתכשיטים. "ואז כאשר הפורצים מזהים שאין אנשים בבית, הם נכנסים לדירה ולוקחים ממנה כסף ורכוש".

כדי להילחם בתופעה מגבירים במשטרה את סיורים גלויים וסמויים במקומות שבהם נערכות העבודות. זאת, במקביל לפעילויות הסברה לתושבים, בעיקר לאוכלוסייה המבוגרת.

כמו כן, מבקש רפ"ק עופר לחדד את ההמלצות לתושבים שמתגוררים בבתים שבהם נערכים הפרויקטים: "חשוב לא להשאיר דברים יקרי ערך בבית ושלא יבלטו כספתו או תכשיטים, שלא יהיו גלויים לעין".

עוד הוא מוסיף כי לפני תחילת ביצוע הפרויקט, כדאי להיפגש ולשוחח עם הקבלן, ולבדוק מי הם העובדים המועסקים בפרויקט.

רפ"ק עופר מבהיר כי הפריצות אינן נעשות רק על ידי הפועלים, אלא גם על ידי פורצים שרואים הזדמנות בבניינים שבהם מבוצעות העבודות ומותקנים פיגומים המקלים על הטיפוס לבתים.

"חשוב להדגיש שמקומות בהם מבוצעות עבודות תמ"א הוא מקום בסיכון לפריצות, גם במקומות נמוכות וגם בקומות גבוהות יותר, כי הפיגומים הם כמו סולם לדירה", הוא מסכם.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר