מירה. מגן על הקשישים

בת 35 מחולון נאשמת בסחיטת כספים מקשישים: כך תוכלו להישמר מפני הונאה

תושבת העיר נאשמת בשורה של מקרים של סחיטה והונאה לאחר שהציגה את עצמה כנציגת ההוצאה לפועל. ח"כ מירב כהן קוראת לנפגעים נוספים לפנות אליה

פורסם בתאריך: 25.12.19 12:11

המטה למאבק בעושק הקשישים חשף בימים האחרונים כי תושבת חולון, בת 35, נעצרה על ידי המשטרה בחשד כי סחטה אנשים קשישים והכריחה אותם לשלם לה כספים. נגד האישה, שנמצאת במעצר בית, הוגש כתב אישום על עשרות מקרים של סחיטה והונאה.



מי שחשפה את זהותה של הנאשמת מחולון היא חברת הכנסת מכחול לבן מירב כהן, שמסרה באמצעות דוברה כי אליה ואל מטה המאבק הגיעו תלונות נגדה. על פי החשד האישה הצליחה להניח את ידה על מאגרי מידע של אזרחים והיא עשתה בהם שימוש פסול. זאת, לאחר שהציגה את עצמה כנציגת הוצאה לפועל בפני הקשישים ואילצה אותם לחתום על צ'קים בסכומים שנעים בין מאות לעשרות אלפי שקלים.

ח"כ כהן שמכירה היטב את התופעה ונלחמת בה, סבורה שיש נפגעים נוספים והיא מבקשת מהם לפנות אליה.

גם במשטרה מכירים את הנושא מקרוב ובמרחב איילון פועלים לצורך מניעה והדרכת קשישים להתמודדות עם נוכלים. השוטר הקהילתי דוד מירה, שמעביר הדרכות בנושא לקשישים, ואמר בעבר ל"השקמה חולון": "במקרים רבים מתקשרים אל הקשיש והדובר מציג את עצמו כנציג שירות של 'קנייה בטוחה' או של חברת ביטוח ומצליח לדובב את הקשיש שנותן לו את מספר כרטיס האשראי הפרטי שלו. מכאן הדרך לגניבה היא קלה מאוד. במקרים מסוימים אפילו מגיעים אל הזקנים פיזית לדירה ומבקשים שיחתמו להם על כל מיני מסמכים. יש כאלה שנופלים בפח ויש פיקחים יותר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר