השכן שנאשם ברצח דינה אשכנזי מחולון לא יישב בכלא

יותר מחצי שנה לאחר שנמצאה גופתה של תושבת חולון בת ה-81, בית המשפט הכריע בעניינו של השכן הנאשם ברצח

פורסם בתאריך: 6.1.20 17:38

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום (שני), כי וויליאם ריצ'ארד בן ה-42 מחולון, הנאשם ברצח שכנתו דינה אשכנזי בת ה-81, לא ירצה עונש מאסר בכלא. לפי החלטת בית המשפט, ריצ'ארד אכן ביצע את הרצח, אך לא היה כשיר נפשית בזמן המעשה ולכן זוכה וצפוי להישלח לאשפוז פסיכיאטרי ממושך.



הרצח המדובר התרחש לפני כחצי שנה בבניין מגורים ברחוב יוסף ברץ בחולון. כפי שדווח כאן ב"השקמה חולון", ב-15 במאי 2019 התקבל דיווח במשטרה על גופת אישה מבוגרת שנמצאה בדירתה ללא רוח חיים, כשהיא מוטלת על הרצפה כשסכין נעוצה בגבה. מותה נקבע במקום. כוחות המשטרה הרבים שהוזעקו למקום פתחו בפעולות חקירה ראשוניות ובתוך זמן קצר, נעצר השכן וויליאם ריצ'ארד כחשוד ברצח.

במסגרת החקירה, שנוהלה על ידי צוות מיוחד ולוותה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, אספה המשטרה עדויות וראיות שונות נגד החשוד לצורך הגשת כתב אישום בגין רצח.

ריצ'ארד, שהיה מוכר למשטרה ולשירותי בריאות הנפש, טען להגנתו כי לא הכיר כלל את הקשישה, אולם המשטרה הציגה סרטון שבו נראה עוקב אחרי המנוחה בזמן שחזרה מהקניות של יום שישי. מנגד טען סנגורו של החשוד כי אין דבר בסרטון הקושר אותו למעשה הרצח.

צפו בראש צוות החקירה המיוחד במרחב איילון, פקד חגי סטול:

 

בסופו של דבר הוגש כתב אישום נגד החשוד. כאמור, בית המשפט קבע אומנם כי ריצ'ארד אכן ביצע את המעשה, אך זאת בעת שלא היה כשיר נפשית ולכן זיכה אותו. יחד עם זאת הוצא לריצ'ארד צו אשפוז פסיכיאטרי לתקופה של 25 שנה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

2 תגובות
  1. חג'ג'

    למי שלא יודע נספר : ההבדל בין שהיה במוסד פסיכאטרי לבין ישיבה בכלא הוא ההבדל כמו בין גן עדן לגיהנום . במוסד פסיכאטרי אתה מקבל שלוש ארוחות טובות ומשביעות כל יום וממלאים את כל צרכיך וכל בקשותיך . החדר בו אתה נמצא הוא נקי מאד מצוחצח מיטות נוחות , לא יוצאים לעבוד אפשר לצפות בטלויזיה כל היום מבלי לעשות כלום . בכלא אתה נמצא עם עברינים שלעיתים קרובות מאד , כמעט מידי יום ישנם מריבות אלימות בין החזקים לחלשים על מרחב ותנאים . החזק שולט ומשליט טרור . האוכל המיטות חרא תרתי משמע . כמובן על מזגן בקיץ או החורף אין מה לדבר . קר בחורף וחם והביל בקיץ . הסרחון והליכלוך הם חלק מהתנאים .

  2. ריקי

    כול מי שרוצים מעמיד פנים שהוא לא היה שפוי באותו רגע שרוצח חהההההה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר