הרצח בבניין ברחוב ברץ בחולון: מה קרה בין השכנים?

השכנים מזועזעים, העדויות נחשפות: ביום שישי נמצאה בת 81, עם סימני אלימות קשים וסכין בגבה

פורסם בתאריך: 19.5.19 17:24

ביום שישי האחרון נמצאה גופת אישה בת 81 בתוך דירתה ברחוב ברץ בחולון, כשעליה סימני אלימות קשים. מיד היה ברור שמדובר ברצח. המשטרה שהוזעקה למקום פתחה בחקירה ולאחר זמן קצר, עצרה את השכן, בן 42, המתגורר באותו הבניין.

היום (ראשון) האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, עד 23 במאי. החשוד מוכר למשטרה ולשירותי בריאות הנפש ובימים הקרובים יעבור בדיקה פסיכיאטרית. בינתיים, חקירת האירוע נמשכת וגם היום פקדו כוחות משטרה את הבניין וסביבתו.



בבוקר שישי הגיעה קריאה אל מוקד המשטרה על צעקות אשר נשמעו מתוך הבניין שבו התגוררה המנוחה. כשנכנסו השוטרים אל תוך דירתה הם מצאו אותה מוטלת על הרצפה עם סכין נעוצה בגבה. זמן קצר לאחר מכן נעצר השכן כחשוד ברצח.

הוא טען להגנתו כי לא הכיר כלל את הקשישה, אולם המשטרה הציגה סרטון שבו נראה החשוד עוקב אחרי המנוחה בזמן שחזרה מהקניות של יום שישי. מנגד טען סנגורו של החשוד כי כי אין דבר בסרטון הקושר את החשוד למעשה הרצח.

השכנים שהכירו את החשוד ואת הנרצחת המומים. הם סיפרו ל"השקמה חולון" ביום הרצח כי אותו שכן לא פעם נהג ללכת ולצעוק ברחוב, והוסיפו כי הם אינם מבינים מדוע לא קיבל עד היום טיפול מצד הרשויות. השכנים אף ציינו כי הם מתקשים לעכל את האירוע הקשה.

צפו בזירה לאחר הרצח:

"היא היתה בוועד ואני ניקיתי את הבניין וככה התחברנו", סיפרה אחת ממנקות הבניין על הקורבן, "היא היתה אשה מאוד טובה ואהבה לבשל לנו הרבה אוכל. היו לה שני ילדים ונכדים, היא היתה מבשלת להם את האוכל ומביאה בקופסאות. ביום שישי אחרי המקרה, ראיתי שמדובר ברחוב הזה וישר הבנתי שזו היא. הייתי בשוק. זה מזעזע".

לדבריה, אותו שכן התגורר אצל אמו כשתי קומות מעל דירת המנוחה והיה מוכר לשאר השכנים. "השכנים סבלו ממנו, הוא היה מקשקש על המדרגות וכותב קללות, היה זורק ביצים ומקלל". מנקה של הבניין הסמוך מוסיפה ומספרת כי היא ידעה שבבניין יש שכן עם בעיות נפשיות אשר משמיע צעקות.

עו"ד שמשון וייס מהסנגוריה הציבורית אשר מייצג את החשוד, התייחס להתפתחויות האחרונות ומסר כי הוא ומרשו מכחישים כל מעורבות שלו ברצח הקשישה. "אנחנו בשלב זה טוענים שהוא לא קשור לזה. פשוט נטפלו אליו מפני שהוא אדם שבאמת סבל ממחלות נפש והיו חיכוכים בינו לבין הדיירים", אומר עו"ד וייס, "זה הכי נוח להלביש עליו את כל העניין הזה אף על פי שאין אף ראיה שהוא היה שם. אין ממצאי דנ"א, אין ממצאים של דם או של מאבק בינו לבינה. קשה לי להאמין שהוא קשור בכלל לסיפור הזה".

האם תטענו לאי שפיות?

"אנחנו עדיין לא במישור של הנפש בכלל. מבחינה עובדתית הוא לא קשור. הוא לא היה בתוך הדירה שלה ולא פגע בה והשוטרים עוד אומרים שהוא קרא להם כדי לברר מה קרה. השכנים טוענים את מה שהם טוענים כי הוא הבעייתי וחולה הנפש של הבניין והכי נוח להגיד את זה מאשר אופציה אחרת".

צפו ברפ"ק אברהם עופר בזירת הרצח:

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הכתובת על הקיר

    מוזמנים להסתדרות 9 הרצח הבא יקרה כנראה פה. הכתובת על הקיר. המשטרה מפקירה את השכנים לאלימות יומיומית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר