פארמדיקים של איחוד הצלה מעניקים טיפול רפואי לפצועה

התאונה שבה נהרגה קשישה: משפחתה תקבל פיצוי לאחר שהנהג נפטר במפתיע

לפני יותר משנה נפלה הקשישה מרכב ההסעות ונפטרה מפצעיה. נהג ההסעות נפטר במפתיע לאחר המקרה הטרגי והמשפחה תקבל פיצויי מחברת הביטוח

פורסם בתאריך: 23.1.20 12:35

לפני יותר משנה אירעה התאונה הטרגית: במהלך הסעה של קשישים לבית אבות בחולון, נהג ההסעות ככול הנראה שכח לסגור את הדלת. אחת הנוסעות נפלה מהרכב. היא נפצעה באורח אנוש ולאחר מספר ימים נפטרה מפצעיה. הנהג מאז הלך לעולמו, ותיק החקירה נגדו נסגר.

באחרונה הגישה משפחת הקשישה תביעה נגד חברת הביטוח, ואחר שהושגה פשרה הוחלט שהמשפחה תפוצה בסכום של עשרות אלפי שקלים.



לפני יותר משנה, אירע המקרה הטראגי. הנהג החל בנסיעה כאשר אחת מדלתות רכב ההסעה לא היו סגורות. עם תחילת הנסיעה איבדה אחת הנוסעות, בת 94, את אחיזתה. ברחוב פרופסור שור בחולון, היא הועפה אל מחוץ לרכב ברחוב. למקום הוזעקו כוחות איחוד הצלה, חובשים ופראמדיקים העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה, כשהיא סובלת מחבלות ומפציעות בראשה ובפלג גופה העליון. לאחר מספר ימים היא נפטרה.

עו"ד רן שפירא, ממשרד עורכי הדין אלמוג שפירא, המייצג את יורשי המנוחה, הגיש לאחרונה תביעה לפיצויים נגד חברת הביטוח, במסגרת החוק לפיצוי נפגעי תאונות דרכים. לדבריו, במהלך הגשת התביעה נמסר לבני המשפחה כי נהג נפטר במפתיע, זמן קצר לאחר המקרה.



בכתב התביעה נטען כי מותה נגרם כתוצאה ישירה מהתאונה ומאז המשפחה בעצב, למרות גילה המבוגר. בין היתר, נטען כי המנוחה הייתה נמרצת שבילתה עם בני משפחתה ועם חברים. בכתב התביעה נדרשה חברת הביטוח נדרשה לפצות את המשפחה עבור הוצאות הקבורה והמצבה, וכן על הפסדי שכר למשפחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר