גור חתולים
גור חתולים.

צפויה להישלח למאסר עקב אי תשלום קנסות על האכלת חתולים

תושבת העיר אינה מצליחה לשלם את הקנסות שהוטלו עליה, בעקבות מצבה הכלכלי וכעת היא צפויה להישלח למאסר

פורסם בתאריך: 6.2.20 14:02

תושבת חולון שאינה עומדת בתשלום הקנסות על האכלת חתולים חוששת שתישלח למאסר. זאת, לאחר שבית המשפט לעניינים מקומיים חולון, בראשות השופט אמיר צ'כנוביץ, קבע כי עליה לשלם קנסות, בתוספת ריביות ופיגורים, בסכום כולל של יותר מ-1,400 שקל אחרת תישלח למאסר.



אידה פינגר קיבלה שני קנסות על האכלת חתולי רחוב באוכל רטוב, דבר שמהווה מפגע תברואתי ואסור ברשויות מקומיות רבות. אלא שבשל מצבה הכלכלי היא מתקשה לשאת בתשלום הקנסות שניתנו לה לפני כשנתיים, ולאחר שהצטברו ריביות ופיגורים פסק בית המשפט כי עליה לשאת בקנס אחרת תישלח למאסר בפועל.

"כבר שנים אני מאכילה עשרות חתולי רחוב, וזה מעולם לא הפריע לאף אחד עד שיום אחד הגיעו אנשי הפיקוח ואמרו לי שהתקבלו תלונות בעילום שם", היא אומרת בכאב ואומרת כי בשל מצב הכלכלי אינה יכולה לשאת בתשלום הקנסות.

"אני לא מבינה, אני עבריינית? לא לכלכתי חצרות של בתים, לא קיבלתי שום התרעה ועכשיו הם רוצים שאני אשלם. אני לא מבינה מה רוצים ממני. אני אישה נכה וערירית וכל השנים הצלתי חתולי רחוב מכספי וגם זה אסור לעשות. זו שערוריה מה שעושים לי".

חבר המועצה מיקאל בוזגלו, שמלווה את התושבת, אומר כי "היא חיה בגפה וכל עולמה הוא האכלת חתולי הרחוב. היא סופגת השפלות מתושבים בסביבתה שלועגים לה ומזלזלים בה, במקום לחבק, להקשיב להכיל ולקבלה בחברה".



 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורלי

    שכולם יתביידו אישה דחומלת ואכפת לה מבעלי החיים אף אחד לא תורם לה כדי לשלם את הקנסות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר