צפו בתיעוד מצלמות האבטחה: פורצים מרוקנים פיצוציה בחולון

כנופיה נלכדה בחשד שפרצה לשורה של פיצוציות ומינימרקטים בחולון. גם לאחר התפיסה, בעלי העסקים עדיין מרגישים לא בטוחים: "גנבו ממני סחורה בשווי עשרות אלפי שקלים"

פורסם בתאריך: 9.2.20 10:57

ארבעה נעצרו בחשד שהיו חלק מכנופיה שזכתה לכינוי "מה קשור", ופרצה לפיצוציות ומינימרקטים בחולון. זאת, בעקבות חקירה סמויה של ימ"ר מרכז מג"ב. על פי החשד הארבעה פרצו לשורה של פיצוציות ומינימרקטים בחולון, וגנבו בעיקר סיגריות בשווי של עשרות אלפי שקלים.

בשיחה עם בעלי פיצוציות, עולה דפוס פעולה דומה: הפריצות התרחשו בין השעות 02:00 בלילה ל-04:00 לפנות בוקר, כאשר שניים או שלושה חשודים נכנסים לעסק, גונבים סיגריות, כסף מהקופה, וחפצים יקרי ערך, כאשר הנהג ממתין בתוך הרכב. חברי הכנופיה תועדו במצלמות האבטחה כאשר הם עוטים על פניהם מסיכה, על ראשם כובע של החולצה, על ידם כפפות ונמלטים תוך מספר דקות.



בשיחה עם בעל פיצוציה, הוא מספר ל"השקמה חולון" על תחושת פחד וחוסר אונים בקרב בעלי העסקים. "אני לא מבין על מה אני משלם אגרת שמירה. כל יום פיצוציה אחרת נפרצת", הוא אומר, "זה מפחיד, הפורצים לא רואים בעיניים, תסתכל על הסרטון. הם נכנסו לי לעסק כאילו זה עסק של אבא שלהם, וגנבו לי את כל הסיגריות ואת הכסף מהקופה".

בעל מינימרקט מחולון מספר כי "לפני כשבוע הגיעו גם אליי. טסתי לעסק אבל פספסתי אותם בשנייה אחת, הם נכנסו לרכב מסוג סקודה ונמלטו מהמקום. הגשתי תלונה במשטרה ולאחר כמה ימים קראו לי לתחנת כפר סבא וסיפרו לי כי הפורצים נעצרו ומדובר בתושבי באקה אל גרבייה ואשדוד".

בנוסף, הוא מספר כי "נגנבה לי סחורה בשווי עשרות אלפי שקלים והמשטרה החזירה לי אחוז אחד ממה שגנבו לי. זה מטורף מה שהולך פה, בעלי העסקים מפחדים. לפני שבוע, באמצע היום, שדדו קיוסק בסוקולוב באיומי אקדח".

החשודים נעצרו לאחר ששוטרי ימ"ר מג"ב מרכז ערכו מעקב שנמשך מספר שבועות ערך, במסגרת החקירה שזכתה לשם "פרשיית מה קשור". בשבוע שעבר נעצרו חברי הכנופיה, שחשודים גדם בשימוש בלוחיות זיהוי מזויפות.

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה:

 



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר