צפו בתיעוד אירוע דריסת המאבטחים בבית החולים וולפסון

הנהג, בן 28 מחולון, נעצר לאחר האירוע. לפני זמן קצר הותר לפרסום תיעוד מצלמות האבטחה. צפו:

פורסם בתאריך: 20.2.20 16:55

הותר לפרסום תיעוד אירוע התקיפה החמור שהתרחש השבוע ביום שלישי, בשעות הצהריים, כאשר באזור חדר המיון בבית החולים וולפסון, בן משפחתו של מטופל בבית החולים דהר עם רכבו לעבר מאבטחים ודרס אותם. הנהג, בן 28 מחולון, נעצר בתוך זמן קצר.

צפו בתיעוד מצלמות האבטחה של אירוע הדריסה:

הנהג נעצר על ידי יחידת האבטחה במקום, והועבר להמשך טיפול טיפול על ידי המשטרה. כתוצאה מהדריסה נפגעו המאבטחים, שנפצעו באורח קל וקיבלו טיפול רפואי במקום.

מבירור ראשוני עולה כי החשוד בתקיפה ובדריסה החנה את רכבו במקום אסור, מחוץ לחדר מיון. לאחר שאחד המאבטחים ניגש אל הנהג וביקש ממנו להזיז את הרכב, החשוד החל לקלל אותו. בהמשך, במקום לעזוב את שטח בית החולים, נסע החשוד לעבר המאבטחים, פגע באחד מהם, משך אותו לתוך חלון רכבו ונסע עימו כאשר הוא משפשף אותו בקיר.



מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, מסרה: "לצערנו, אירועי אלימות ותקיפת אנשי צוות בבתי חולים ובחדרי המיון מתרחשים כמעט בכל יום במוסדות רפואיים בארץ. מדובר בתופעה קשה שיש להוקיעה ולשרש אותה מהיסוד. נפעל במלוא הכוח ונפעיל כל סמכות שיש ברשותנו על מנת לוודא שאנשי הצוות שלנו יוכלו לפעול בסביבה בטוחה. אנשי מערכת הבריאות נמצאים בחזית ומעניקים שירות לאוכלוסיה מתוך מסירות רבה ובתוך תנאים מורכבים. אפעל בכל האמצעים על מנת להעניק לצוותים שלנו בבית החולים וולפסון את מלוא הגיבוי ומלוא הביטחון בהגיעם למשמרת. מגיע להם כל הכבוד על המקצועיות והמסירות, ובמיוחד בתקופה עמוסה זו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר