צילום: Billion Photos / shutterstock.com

נדחתה בקשת גרושה להתגורר עם בן זוגה ולבטל את המשמורת המשותפת

גרושה מחולון החליפה ארבעה בתים שונים בשנה וחצי מאז הגירושים. לאחרונה דחה בית המשפט את בקשתה לביטול משמורת האב על בתה, עמה רצתה לעקור אל בית המאהב בצפון הארץ

פורסם בתאריך: 25.2.20 11:37

בית המשפט לענייני משפחה דחה בימים אלה תביעת אם מחולון לביטול המשמורת המשותפת על בתה, והעברתה אליה. את הבקשה הגישה האישה במטרה לעקור עם בתה מהמרכז לצפון הארץ ולהתגורר שם במשותף עם בן זוגה, אותו הכירה במסגרת רומן אותו ניהלה במקביל לנישואיה.

לדברי עו"ד עינבר לב, המייצגת את אבי הילדה, גילה מרשה לאחר שנים ארוכות של נישואים כי אשתו מנהלת רומן מאחורי גבו. לאחר שהאישה עומתה עם העובדות והודתה בניהול הרומן, היא ביקשה להתגרש מבעלה. השניים חתמו על הסכם גירושים במסגרתו הוסכם כי המשמורת על בתם תהיה שוויונית ומשותפת, וכי עליהם להתגורר במרחק שלא יעלה על 20 ק"מ מהמוסד החינוכי בו התחנכה הבת.



מיד לאחר הגירושים עברה האישה להתגורר עם המאהב, ולימים נישאה לו. לדברי עו"ד לב, האישה ובעלה הטרי עברו לא פחות מארבע דירות שונות באזור המרכז בשנה וחצי. או אז החליטו השניים כי ברצונם לעקור אל הצפון הרחוק. לפיכך פנתה האישה לבית המשפט לענייני משפחה ותבעה לבטל את המשמורת המשותפת, להתיר לה "להגר" לצפון.

בצר לו, האב ביקש מבית המשפט לדחות על הסף את בקשותיה של האישה. לדברי עו"ד לב, מדובר בתביעות קנטרניות שדינן להידחות על הסף. לדבריה, האישה, בעתירתה לעקור צפונה, חפצה לנתק את האב מבתו: "השינויים אותם מבקשת האישה לעשות בהסכם הגירושים דורסים ברגל גסה כל הסכמה שנחתמה בהסכם זה, שבקושי יבשה עליו הדיו. שינויים אלה עלולים לפגוע קשות בשלומה של הקטינה".

עו"ד לב טוענת עוד כי האישה מתגוררת מאז הפרידה עם בן זוגה בחדרים צפופים ובדירות שאין היא בהן הדיירת היחידה. "האם חושפת את בתה למציאות ולתכנים שכלל לא הולמים את גילה הצעיר ואת מצבה הנפשי השברירי, ובכך היא מוכיחה חוסר מסוגלות הורית משווע".



בימים אלה דחה בית המשפט לענייני משפחה את בקשותיה של האישה לשינוי המשמורת, ואסר עליה לעבור לצפון. "הלכה למעשה המשמורת המשותפת נותרה על כנה ובכך תזכה הקטינה לגדול לצד שני הוריה, באופן שוויוני, דבר אשר עשוי לתרום רבות ליציבות בחייה", מסכמת עו"ד לב.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר