כך נלכד החשוד אחרי שלוש פריצות לבית הכנסת I צפו:

שלוש פעמים נפרצה קופת הצדקה שבמקווה הטהרה בבית הכנסת בחולון. בפעם הרביעית, בזכות ערנותו של תושב העיר, נלכד חשוד. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה:

פורסם בתאריך: 30.3.20 10:34

שלוש פעמים נפרץ בית הכנסת בחולון ונגנב כסף מקופת הצדקה שבמקווה טהרה. בפעם הרביעית המשטרה לכדה את הפורץ על חם. בסוף השבוע עצרה המשטרה חשוד בפריצה למקווה טהרה בחולון. במקביל נבדק חשד למעורבות בפריצות קודמות שאירעו במקום ותועדו במצלמות האבטחה.

בזמן שהוטל הסגר בעקבות נגיף הקורונה והרחובות ריקים, הפורצים מנצלים את המצב ומנסים לפרוץ לעסקים, רכבים ומבני ציבור.

בלילה שבין חמישי לשישי, לאחר חצות, הבחין תושב חולון בחשוד שנכנס לשטח בית הכנסת ברחוב אבן עזרא בעיר, והתקשר למוקד 100 של המשטרה. השוטרים שקיבלו את הקריאה הגיעו למקום תוך דקות, והבחינו בחשוד כשהוא מנסה לפרוץ לקופת צדקה שבמקווה טהרה "תורת משה חיים", הנמצא בשטח בית הכנסת.



השוטר ערן תמיר, שהגיע למקום ראשון, לכד את החשוד על חם. לאחר שהגיעו שוטרים נוספים, החשוד נלקח לחקירה. החשוד, גבר בן 42, מוכר למשטרה מעבירות קודמות וכעת נבדק החשד האם יש לו קשר לפריצות קודמות שאירעו במקום.

מתברר כי כבר ארבע פעמים שגנבים נכנסים לתוך שטח בית הכנסת, כדי לפרוץ  את קופת הצדקה. בחודש שעבר חשוד פרץ את הקופה, וגילה שאין בה כסף ועזב את המקום. בפעם השנייה, גם היא בשבועות האחרונים, נפרצה הקופה ונגנב ממנה כסף. בפעם השלישית, אירעה בשבוע שעבר, הגיעו למקווה שני חשודים שעקרו את הקופה ממקומה.

"קופת הצדקה מונחת בכניסה למקווה, והטובלים משלשלים לתוכה סכום סמלי שמועבר למקום וללימוד תורה", מספר אחד המתפללים בבית הכנסת, "בניגוד למקוואות אחרות שבהן הכסף נכנס לבעלי המקווה, פה הכל מועבר לתלמידים".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר