זהירות, נוכלים: שטרות מזויפים מופצים ברחבי חולון

בעלי עסקים מדווחים על שימוש בשטרות מזויפים: "קשה לנו לזהות בזמן אמת"

פורסם בתאריך: 2.4.20 13:54

בעלי עסקים שימו לב: לאחרונה שטרות מזויפים מופצים ברחבי העיר. מדובר בעיקר בשטרות של 50 ו-200 שקל, המצופים סיליקון על מנת שלא ניתן יהיה לזהות בקלות שמדובר בזיוף.

"מדובר בטריק מוכר", אומר יואב גל בעל מינימרקט סיטי מרקט, מרחוב ז'בוטינסקי בחולון, שאתמול (רביעי) נפל קורבן למרמה. לאחר שיואב צפה במצלמות האבטחה של העסק, הוא הבחין בשני צעירים שככול הנראה השתמשו בשטרות מזויפים. אחד מהם מוכר לו מהסניף השני ברחוב ויצמן, שגם בו השתמש בשטר מזויף.

"נכנס קונה, בדרך כלל בשעת לחץ, אומר שהוא ממהר קצת, משלם בשטר מזויף של 200 שקל על מוצר זול, מקבל עודף ויוצא. רק בסוף היום, כאשר עושים ספירת קופות, מגלים את הזיוף", אומר יואב.

"הם עובדים בשיטת ה'מצליח'. אם עולים עליהם, הם עושים הצגה, אומרים שהם בהלם ומשלמים בכסף לא מזויף או שפשוט מוותרים על הקנייה. אי אפשר לעצור לקוח כזה, כי לא ברור אם הוא נוכל או נפל קורבן שלא שם לב".

השימוש בשטרות מזויפים נמשך לצד האכיפה והפעילות המשטרתית. בשנים האחרונות היו שני מקרים בולטים של תפיסת שטרות מזויפים. כאשר תושב חולון נעצר לאחר שברשותו נמצאו כעשרת אלפים דולר מזויפים, הוא טען כי זכה בכסף במשחק פוקר. גרסתו הופרכה והוגש נגדו כתב אישום. במקרה נוסף, בעקבות פעילות סמויה של המשטרה נתפסו בדירה 600 אלף דולרים מזויפים.



תגובות

תגובה אחת
  1. מנחם

    מי עובד עם מזומן! המצב מחייב לעבור לחיובים און ליין!
    היום חייבים להפנים אם מצב חדש שלא עומד להשתנות (מבחינת הדבקה, כסף זה אסון)

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר