צפו בתיעוד: כך עצרו שוטרים בן 25 מחולון החשוד בתקיפת פקחית

תיעוד מטריד: הצעיר שהיה בגילופין בטיילת בת ים חשוד בתקיפת פקחית שביקשה לאכוף את צו הבריאות

פורסם בתאריך: 13.4.20 14:01

תיעוד מטריד מטיילת בת ים: מהלומות ומכות לאחר שפקחית השיטור העירוני ביקשה לאכוף את צו הבריאות ודרשה משני צעירים להתפנות מהמרחב בציבורי. הפקחית שהותקפה נפצעה ונזקקה לטיפול רפואי.



בסרטון שהופץ הבוקר (שני), מתועדים שוטרים תופסים בכוח אדם ששוטט בטיילת, סמוך לחוף הסיפלאס בבת ים. כפי שניתן לראות בסרטון, השוטרים מגיעים כדי לעצור את האזרח באלימות, שנראה שנכנע ומרים ידיים. בסרטון אחד הפקחים תוקף את האזרח ומשכיב אותו על הריצפה בניסיון לאזוק אותו.

המשטרה מבהירה כי מדובר באדם שהפר את הנחיות משרד הבריאות ושוהה שלא כדין הרחק ממקום מגוריו. הסרטון הועלה לרשת על ידי עו"ד ברק כהן, שידוע במחאותיו נגד אישי ציבור וגופים כלכליים, ונגד משפחת נתניהו.

ממשטרת מחוז תל אביב שבדקה את האירוע החריג, נמסר כי פקחית של שיטור עירוני בת ים הייתה במהלך פעילות אכיפת צו הבריאות ושמירה על ההגבלות וההנחיות החדשות. במהלך הפעילות היא הבחינה בשני גברים כשהם אוחזים בבקבוק אלכוהול. השניים שהו במרחב הציבורי כשהם בגילופין, הפקחית ניגשה לעברם וביקשה שיזדהו.

בשלב זה, כך מסבירים במשטרה, אחד מהם נמלט מהמקום והשני, בן 25 מחולון, סירב תחילה להזדהות באמצעות תעודת זהות. בהמשך, לאחר שהזדהה, התברר כי הפר את הנחיות הצו הבריאות וכי הוא שוהה שלא כדין הרחק ממקום מגוריו.

עוד עלה מהתחקיר כי בעת שהפקחית הודיעה לו כי בכוונתה לרשום נגדו דו"ח, החשוד תקף אותה, הכה בגופה באגרופים, זרק מידיה את מכשיר המסופון ושבר אותו. זאת, על אף שהוזהר והתבקש להפסיק. כמו כן הוא חשוד כי המשיך לדחוף את הפקחית אשר נאלצה להתיז לעברו תרסיס פלפל והזעיקה שוטרים כדי שיסייעו לה.

אולם גם לאחר שהגיעו שוטרים נוספים, המשיך החשוד להתנגד, להשתולל ולקרוע את צינורות ההשקיה שהיו על הקרקע, תוך שהוא מגדף ומכה על הרצפה ולכל עבר. בסופו של דבר הוא נעצר על ידי השוטרים.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בחשוד שהיה בגילופין, זלזל בחוק באופן בוטה, הפר את צו בריאות ותקף עובדת ציבור אשר ביצעה תפקידה כדין".

ראש עיריית בת ים מסר בתגובה: "רוב רובו של הציבור מקפיד על ההנחיות מצילות החיים, ויש לשבח אותם על כך. עם זאת, אנחנו לא נתפשר באכיפה נגד אלו שמזלזלים בחיי אדם ומפירים את ההנחיות. המקרה הנוכחי חמור במיוחד בשל האלימות שהופעלה נגד פקחית העירייה. אני מגבה את השוטרים והפקחים שלנו שמסכנים את חייהם כדי לסייע לנו לשמור על בריאות הציבור, ונמשיך לפעול מסביב לשעון כדי לאכוף את ההנחיות ולשמור על שלום התושבים שלנו".

עו"ד ברק כהן שהעלה את הסרטון, התייחס לאירוע ואמר כי "מה שקורה בימים אלה הוא ניצול החשש הציבורי מפני מחלה, לטובת הפעלת אגרסיביות משטרתית ושלטונית חריפה. סרטון זה הוא רק דוגמה אחת מבין אירועים ההולכים ומתרבים במסגרתם מתבצע ניצול התקנות לאלימות מסוכנת. כל זאת על פי הוראות הבאות מנאשם בשוחד ובאופן המשתלב עם האינטרס האישי שלו כנאשם. חשוב לזכור שקיימים וירוסים נוספים מלבד הקורונה. חלקם מסוכנים הרבה יותר. אחד מהם מוכר כפשיזם".



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר