צפו בתיעוד המטריד: רוכב אופנוע דוהר לעבר מחסום ושוטר חובט בו

כך הסתיים המפגש בין רוכבי אופנוע שהשתללו על הכביש לבין המשטרה. צפו:

פורסם בתאריך: 18.4.20 18:39

רוכב אופנוע רוכב לעבר שוטר שחובט בו בחוזקה: כך נראה התיעוד המטריד שצולם היום בכביש 20 ממצלמת הקסדה של רוכב האופנוע. לטענת גורמים המקורבים לרוכב השוטר תקף אותו בחוזקה ואילו על פי גרסת המשטרה מדובר בחבורת אופנוענים שהשתוללו על הכביש תוך סיכון חיי אדם.



בשני סרטונים שצולמו בכביש 20 בירידה מחולון שבו נראים רוכבי אופנוע נוסעים לעבר מחסום משטרתי. אחד הרוכבים נראה פורץ מחסום משטרתי וכמעט פגע בשוטר שחובט בו. האופנוענים שנסעו אחריו רכבו על גלגל אחד, ככול הנראה כדי להתגרות בשוטרים.

מהמשטרה נמסר כי "הבוקר במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה באזור איילון (כביש 20), הבחינו השוטרים בקבוצת רוכבים הנעים לכיוונם תוך שאינם נשמעים להוראות לעצור וממשיכים בנסיעה פרועה ונמלטים לכיוון צפון. מיד הוקמו מחסומים בהמשך הציר והשוטרים החלו במרדף אחרי קבוצת רוכבי האופנועים שהמשיכו להתעלם מההוראות, וסיכנו את חייהם ואת ציבור משתמשי הדרך"

"בעת הגעת הרוכבים למחסום חלקם הסתובבו במקום ורכבו בניגוד לתנועה במהירות גבוהה מאוד כאשר האופנועים ללא לוחיות רישוי. השוטרים הנחושים המשיכו אחריהם עד לעצירת שני רוכבים בסמוך למחלף פולג לאחר שדרכם נחסמה מכל הכיוונים על ידי כוחות משטרה."

לדברי המשטרה בבדיקה ראשונית נמצא כי אחד הרוכבים, תושב ראשון לציון בן 18, נהג בהשפעת סמים ואף נתפס חומר החשוד כסם בכליו, כאשר לוחית הרישוי של האופנוע מוסתרת. רוכב נוסף שנתפס תושב אזור ירושלים בשנות ה-30 לחייו רכב ללא לוחית רישוי. השניים נעצרו והועברו לחקירה. כמו כן, שני האופנועים בשלב זה הורדו מהכביש על ידי המשטרה.

צפו בתיעוד המטריד:

 

תגובות

13 תגובות
  1. רוני

    הייתי מאשים את הנהג בניסיון לרצח, חוצפן בתקופה כזאת זה מה שהשוטרים צריכים לעשות?
    הרי אותו רוכב בזה שהוריד או הסתיר את המספר התכוון ביודעין לפגוע בסדר הציבורי ואולי גם לפגוע בשוטרים.
    לתבוע אותו בניסיון לרצח

  2. אריק

    לפני כמה שנים בנס ציונה הרג שוטר אופנוען בדיוק אותו דבר החוק אוסר על השוטר לעשות את זה.

  3. קלייר

    יש בבאר שבע, רוכב אופנוע שדוהר ברעש נוראי ברחובות. העיר שקטה , והרעש של האיש הקטן הזה והעלוב נשמע בכל העיר.וגם בחצות הלילה. על מי הוא עושה רושם ?

  4. ליאור קינן

    מטריד מאוד – שהשוטר לא חבט בו באלת בייסבול. זה מה שמטריד. בהמה שמתפרע על אופנוע ועוד "מטריד" ששוטר לא נרתע ולימד אותו לקח?! ממש *לא* מטריד.

  5. לימור

    חוצפה של אנשים…אלה עבריינים לכל דבר ועניין להתעלם משוטרים שעומדים ומסכנים את עצמם בגלל צעירים מסטולים שעושים מה שבא להם.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בתור אופנוען חבל שהשוטר לא שבר לו גם את העצמות אופנוענים מסריחים בגללם השוטרים שונאים אותנו

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בארה"ב הנאורה מותר לירות (ויורים ) בעבריינים כאלה. חבל שפה אסור – היה לציבור הרבה יותר בטוח. זה ניסיון רצח !! הרוכב חייב לתת את הדין על כך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר