נרצחה לאחר שיצאה ממעון לנשים מוכות – בעלה נעצר לאחר מצוד I צפו:

אשה בת 31 נמצאה ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים: נרצחה לעיניי ילדיה

פורסם בתאריך: 28.4.20 19:21

עדכון אחרון: 29.4.20 00:25

אשה בת 31 נמצאה ללא רוח חיים, עם סימני אלימות קשים, בחדר מדרגות ברחוב הערבה בחולון. החשוד, בעלה של הנרצחת, נמלט מהמקום ואותר לאחר מספר שעות.

הבעל שוחרר ממעצר לפני כחודש לאחר שריצה 10 חודשי מאסר לאחר שהורשע בעבירות אלימות נגד אשתו. האשה שהתה במעון לנשים מוכות עד לפני כחודשיים. היום, על פי החשד, היא נרצחה בדקירות סכין לעיניי ילדיהם. הבעל נמלט מהמקום ובמשטרה אף ביקשו את עזרת הציבור באיתורו.

על פי גורמים שמעורים בפרטים בבית שהו שני ילדיהם של בני הזוג ונשמעו צעקות מהבית. החשוד נמלט והמשטרה פתחה במצוד אחריו וביקשה את עזרת הציבור באיתורו. לאחר הפרסום אותר החשוד, אלאזה מאנדפרו בן 37. הערב (רביעי) יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

 

אהרון נח חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו באשה ללא הכרה ולאחר בדיקה התברר כי היא ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותה בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".



חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, ערן כרמל, סיפר: "נכנסו לבניין והובילו אותנו למקום בו שכבה אשה כבת 31 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

זירת האירוע (צילום: מד"א)

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר