מחאת העצמאים: הושלכו בקבוקי תבערה לעבר סניף מס הכנסה בחולון

אלמונים ניסו להצית את המשרדים וריססו את הכתובת: "דם עצמאי אינו הפקר". רשות המיסים: "זה בזיון"

פורסם בתאריך: 29.4.20 14:03

במהלך הלילה הושלכו שני בקבוקי תבערה לעבר משרדי מס הכנסה שברחוב שדרות ירושלים בחולון. כמו כן, רוססו כתובות: "דם עצמאי לא הפקר". ככול הנראה מדובר במחאת העצמאים על רקע משבר הקורונה. המשטרה פתחה בחקירה.



הבוקר (רביעי) התקבל במשטרה דיווח על ניסיון הצתה וגרימת נזק למשרדי מס הכנסה בחולון. עם קבלת הדיווח הגיעו כוחות משטרה וגורמי הצלה למקום ובזירה אותר נזק לרכוש. לא היו נפגעים בנפש.

מדובר בבניין של שש קומות, כאשר קומות 2-6 מאוכלסות על ידי פקידי רשות המסים. הקומה הראשונה משמשת את פיקוד העורף. אחד הבקבוקים חדר לקומה הראשונה וגרם נזק למספר משרדים, עוד לפני שאש כובתה באמצעות מערכת הספרינקלרים המותקנת במקום.

 



מרשות המיסים נמסר בתגובה:

״נסיון הפגיעה הלילה במשרדי רשות המסים בחולון, משרדים של רשות הנמנית על מוסדות המדינה, ויעודה המרכזי גיוס המשאבים המממנים את השירותים שלה לאזרחיה, הוא מעשה נפשע כשלעצמו ועיתויו, בערב יום העצמאות ה-72 למדינה, אף מוסיף לחומרתו״.

״יש להיצר במיוחד על המעשה גם על רקע המאמצים הכבירים שמשקיעים עובדי רשות המסים העושים לילות כימים, מאז החל המשבר, לסייע ולהקל על העסקים תוך דגש על ציבור העצמאים״.

״רשות המסים תפעל בנחישות יחד עם משטרת ישראל לחשוף ולמנוע כל ניסיון לפגיעה נוספת במשרדיה״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. T

    כשהעלימו מס לא בכו יש שכירים שאין להם מה לאכול ואין להם כסף לשכר דירה לבדוק נגד מי שם מתנהלות חקירות ולגשת אליהם זה תירוץ זו הזדמנות עבור העבריים האלה להשמיד ראיות ותיקי חקירה נגדם כל המדינה במצוקה הם לא היחידים שנפגעו אז לדעתי זה תירוץ לשרוף תיקי חקירה וראיות נגדם ולבדוק אותם

  2. F

    לא מחאה ולא בטיח זה כיסוי להשמדת ראיות ותיקי חקירה נגד עברייני מס שם צריך להתחיל לבדוק ולחקור כשהעלימו כסף לא בכינו

  3. מאיר ברזילי

    מר מוטי ששון המכובד
    תן דעתך על מיעוטי היכולת,הקשישים,הנכים,החד-הוריים והחיים על קצובות הבטל"א בלבד המאכלסים את מבני הרכבות בשכונת קרית שרת ופטור אותנו מהדרישה הבלתי מעשית לחייב אותנו לבנות מתקני אשפה מכספינו שאין לנו.לא נוכל בשום פנים ואופן לעמוד בגזירה זו.אני סמוך ובטוח שיש אנשים מוכשרים בעיריה שיש להם הצעות יצירתיות ליישר את ההדור בסוגייה זו ולא על גבי המסכנים נתיניך מכובדי ראש העיר.

  4. ג'ני

    ראיתי את זה והתפוצצתי מצחוק. תמשיכו וזה יתפרץ בכל מקום עד איבוד שליטה ממשלתית. מפגרים, מה חשבו? שאנשים זה סיר לחץ שאפשר למעוך עד המוות?.

  5. המפריש לעצמאים

    בתור 1 שמוצא תצמו מפריש בכח לכל מני עסקים במהלך השנה בהוצאות שכוללות הפרש בין מחירי שוק למחירי עקיצה וסחורה פגומה כל זאת לרווחת העסקים הקטנים אני כבר לא יכול לשמוע על הנושא הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר