רצח את אשתו לאחר שבית המשפט הקל בעונשו I צפו בשחזור הרצח:

עוד רצח ידוע מראש ואשה שהופקרה. כל הסימנים שקדמו לרצח מאסטוול אלאזה, אם לשניים בת 31, בישרו רעות. היום שחזר בן זוגה את הרצח המזוויע

פורסם בתאריך: 30.4.20 14:34

‏בערב יום העצמאות נמצאה מאסטוול אלאזה, בת ה-31 ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות קשים. בתוך זמן קצר עלה החשד שבעלה, מאנדפרו אלאזה, בן ה-37, רצח אותה לאחר שוחרר מהכלא על עבירות אלימות במשפחה. אתמול (רביעי) הודה בחקירתו ברצח וטען שחשד שאשתו בגדה בו בזמן שהותו בכלא.

לפני חודש וחצי שוחרר מאנדפרו מהכלא, אחרי שריצה חצי שנת מאסר על עבירות אלימות קשות. בערב יום העצמאות נמצאה מסטואל אלאזה ללא רוח חיים, עם סימני אלימות קשים, בחדר מדרגות ברחוב הערבה שבשכונת שיכון חדש בחולון. 12 שנה התגוררו מאנדפרו ומסטואל ברחוב הערב יחד עם שני ילדיהם, בני שש ו-14.



ביום שלישי, כך על פי החשד, בין בני הזוג פרץ ויכוח מול הילדים, מסטואל נמלטה לחדר המדרגות, בעלה אלאזה רץ אחריה ורצח אותה באכזריות בדקירות סכין לעיני ילדיה ונמלט מהמקום. במשך שעות חיפשה המשטרה אחריו, ובזכות ערנות תושבים שזיהו את החשוד הוא נלכד ברחוב מנחם בגין בחולון. בחקירתו הוא הודה בפני החוקרים שרצח את אשתו, ואמר להם שהוא חשד שהיא בוגדת בו בזמן שישב בכלא. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו.

גם במקרה הזה מדובר ברצח שיכול היה להימנע. מאנדפרו נעצר בחודש אוגוסט 2019 ונשלח למאסר לאחר שתקף את אשתו באכזריות. בית המשפט הקל בעונשו והוא שוחרר לפני כחודש. מכיוון שבתקופת המעצר מאנדפרו היה בסטטוס של עציר הוא לא עבר שום טיפול או שיקום בכלא.

מסטואל שחששה לחייה והייתה מוכרת ברווחה בחולון, שהתה עם שני ילדיה הקטנים במעון לנשים מוכות עד לפני כחודשיים. מכריה סיפרו שבשל קשיי הסתגלות חזרה לביתה. "שאלו אותה לפני שחרור בעלה אם היא רוצה להישאר במעון, והאם לא חוששת לחייה? היא השיבה להם שאיננה חוששת וחזרה לביתה". מסטואל לא הוציאה נגד בעלה צו הרחקה, והוא חזר לאחר תקופת מעצרו לדירתם ללא מפריע.

מעיון בתיקי בית המשפט ומעדויות השכנים, עולה כי הנרצחת סבלה מאלימות קשה בשנים האחרונות. כך, באחת העדויות סיפרה כי רוב המריבות היו לאחר שהטיחה בבעלה כי הוא מכור להימורים.

לפני מספר חודשים לאחר שבני הזוג חזרו מאירוע, מסטואל נכנסה לחדרה ואז הגיע הבעל, כיבה והדליק את האור, וכשביקשה ממנו להפסיק הוא היכה אותה באכזריות. מסטואל הצליחה לברוח לסלון וגם שם המשיך הבעל להכות אותה עד שדיממה. כמו כן, לאחר שהיכה אותה, איים כי אם היא תזמין משטרה הוא יהרוג אותה.

לאחר האירוע הקשה מסטואל אזרה אומץ והגישה תלונה נגד בעלה. מאנדפרו נעצר, אך בית משפט השלום הקל בעונשו בנימוק שאין לו עבר פלילי ולאחר שלקח אחריות על מעשיו. ביום שלישי זה נגמר ברצח.

הסרטון נשוא הכתבה צולם בחלקו הראשון על ידי יוני בהר ובחלקו השני פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר