ירי בח'300

יריות, רימונים והצתות: מה קורה בחולון בחודשים האחרונים? I צפו:

שוב זה קרה: אירוע ירי נוסף בחולון. הפעם לעבר בית קפה. התושבים כבר לא סומכים על המזל וחוששים שהפעם הבאה תסתיים בנפגעים. כך זה נראה אתמול:

פורסם בתאריך: 8.6.20 15:59

הלילה (שני), מעט אחר חצות, נשמעו קולות בשכונת קריית איילון (ח-300). לדברי עדי ראייה, רוכב אופנוע שלף אקדח וירה לעבר בית הקפה שבמרכז המסחרי, ונמלט מהמקום. גם הפעם, בנס, לא היו פצועים.

"ניצלתי", סיפר נער כבן 15 לאמו שהגיעה בבהלה לבית הקפה. בשיחה עם "השקמה חולון" מספר הנער: "הייתי עם חברים מחוץ לבית קפה. ישבו בשולחן בבית הקפה שני בחורים צעירים. פתאום עצר רוכב אופנוע, שלף אקדח והחל לירות. הבחורים ורוכב האופנוע ברחו מהמקום".

עד ראייה נוסף סיפר: "הייתי בטוח שמדובר בנפצים, את האופנוע לא ראיתי, אבל איך שהסתיימו היריות ראיתי רכב בצבע לבן נוסע מהמקום במהירות".



המקום התמלא תוך דקות בשכנים סקרנים שרצו להבין מה קרה, וסיפרו על תחושות של חוסר ביטחון ופחד. "בתקופה האחרונה אנחנו כל יום שומעים על יריות, הצתות, רימונים ומה לא", אמרה דיירת מבוהלת, "בשכונה ממול לא מזמן היו יריות. אני כבר חוששת לצאת מהבית"

רק יממה קודם לכן התרחשו שני אירועים. באחד מהם נורו מספר קליעים ברחוב יפה ירקוני. באירוע אחר עלה באש אופנוע ברחוב דוד אלעזר. ככול הנראה מדובר בהצתה. גם כאן הסתיימו האירועים ללא נפגעים. לא מדובר באירועים הפליליים היחידים שהתרחשו החודש. רק כמה ימים קודם לכן נזרק רימון הלם אל עבר בניין מגורים ברחוב ספיר בעיר.

מאז תחילת השנה התרחשו קרוב לעשרה אירועים בעלי אופי דומה בחולון. כך, למשל, במהלך חודש מאי התרחשו שני אירועים של השלכת רימוני הלם במרכז חולון ועוד אירוע ירי בשכונת תל גיבורים אשר התבצע בחצות היום בסמוך לגן משחקים.

במהלך חודש מרץ התרחשו בחולון שני אירועי ירי בהפרש של ימים, כאשר אחד מהם הביא לפציעתו של צעיר כבן 19.

לצד אירועים אלה התרחשה שורה של הצתות כלי רכב ברחבי העיר, תופעה אשר עוד התרחשה בשנה שעברה. אירוע קיצוני במיוחד התרחש בחודש ינואר, כאשר מטען חבלה פוצץ רכב נוסע ברחוב אהרונוביץ'.

"זה נשמע לי הזוי מה שהולך כאן", אומר תושב ח-300, "לא ברור לנו מה קורה בעיר".

"לי זה לא נשמע מפחיד", אומרת תושבת נוספת, "לא צריך להתרגש מאירועים חד פעמיים. אני שמועת מיפו כל פעם יריות, זיקוקים וכאלה. אם מדובר באירוע חד פעמי זה משהו אחד, ואם זה הופך לדבר שגרתי זה דבר אחר וזה דורש טיפול".

ממשטרת ישראל נמסר: "בחודשים הראשונים של 2020 חלה ירידה בעבירות הפשיעה החמורות בעיר חולון, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. זאת, כתוצאה מהמאבק הנחוש של המשטרה בפשיעה החמורה ופעילות יזומה לאיתור החשודים והבאתם לדין".

"כך, בחודש מרץ השנה, ברחוב שמעון אבידן בחולון, בשעות הצהריים התרחש ארוע ירי ודקירה בשטח ציבורי. פעולותיה של משטרת ישראל הביאו לכך שכבר באותו יום נעצרו חשודים במעשה ובתום חקירה מורכבת מאומצת הוגש נגדם כתב אישום".

"גם בימים אלו, מול האירועים האחרונים שהתרחשו בעיר חולון, מנהלת המשטרה חקירות במטרה להביא לדין את החשודים. נדגיש שהחקירות במקרים הללו מנוהלות בעדיפות גבוהה תוך שימוש באמצעים גלוים וסמוים נרחבים ומגוונים".

תגובות

5 תגובות
  1. מוסדי

    מזכיר לכל מי שקורא את הכתבה שכל חודש בחודשו הוא מפריש עשרות שקלים תוספת לארנונה בגין אגרת שמירה.
    אז במקרה, כל העבודה של הסיירים האלו מסתכמת בלתקוע דוחות לתושבים על זריקת אשפה ברחוב או חניה כפולה ברחוב.
    אין שמירה,אין ביטחון ואין תמורה לכלום בעיר הזו
    שימשיך להשקיע במוזיאון העיצוב וזהו 🙁

  2. מלם

    כמה עולה צילום כל העיר מלמעלה
    אם הפושע ידע שעין רואה
    ומי שלא יהיה מוכן אלא הפושעים

  3. רותי

    חולון הפכה להיום עיר פשע עם סירחון תרתי משמע שלא נדבר על התאורה שאין בלילות עכברים חולדות וג'וקים מתרוצצים בלילות באין מפריע מפחיד לצאת להליכה בלילה שלא נדבר על הביובים התשתית גועל נפש מאז שהגיע ראש העיר הנ"ל העיר חולון נהרסה חד משמעי לדעתי ראש העיר לא רואה ולא עושה כלום חוץ מדבר אחד ניחוש קטן ???? בניה ,בניית מגדלים רבי קומות האוכלוסיה גדלה בטרוף פקקים זועקים לשמיים אבל …הוא בשלו ממשיך לבנות באין מפריע בתקופת כהונתו חולון נהרסהוהפשיעה גואה והגרוע מכל לא שומעים על המשטרה והמצער מכל שאין מי שישמור על התושבים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר