"הם עשו בי לינץ'": רוכב אופניים הותקף באכזריות בחולון

רוכב האופניים פונה במצב בינוני כאשר סובל מפגיעות בחלקי הגוף ושברים בפנים

פורסם בתאריך: 28.6.20 16:36

רוכב אופניים הותקף באכזריות בחולון. בשבוע שעבר, בשעות הצהריים, ויטלי בן ה-47, נסע עם אופניו מביתו שבבת ים לבית החולים וולפסון בחולון בכדי לקחת את תוצאות הבדיקה של אשתו, זאת כפי שפורסם באתר מאקו. בדרך חזרה לביתו, נסע לכיוון מחלף וולפסון וכשהגיע לכיכר, רוכב קטנוע נצמד אליו ולטענתו כמעט דרס אותו. מהבהלה ומהעצבים, ויטלי עצר את אופניו וקרא לעבר רוכב הקטנוע: "בן זונה איך אתה נוסע", ואז המשיך ברכיבה.



רוכב הקטנוע, כך מספר ויטלי, שמע את הצעקה, עצר בפתאומיות, עלה על המדרכה ונסע במהירות בלי לעצור ופגע בו. "נפלתי על הכביש, הוצאתי את הטלפון הנייד וישר צילמתי, חבר שלו בחור צעיר בעט לי בטלפון בכדי שאפסיק לצלם, ואז הגיע הרוכב ושניהם בעטו לי בפנים ובכל הגוף בלי הפסקה וכל זאת לעיני הנהגים ההמומים שפחדו להפריד", הוא מספר, "היה להם ממש רעל בעיניים, הם עשו בי פשוט לינץ', הם כמעט הרגו אותי, הם לא הפסיקו עד שנהגת יצאה מהאוטו וצרחה עליהם" בשלב זה ויטלי איבד את ההכרה, וזומן למקום על ידי הנהגת מד"א שפינו אותו במצב בינוני לבית חולים וולפסון הממוקם בסמוך למקום התאונה.

"במשך ארבעה ימים אשפזו אותי במחלקה הפלסטית, שמו לי פלטה בפנים בשל השברים. היה לי זעזוע מוח וגם נפגעה לי העין. הצוות הרפואי פשוט היה בהלם על מה שקרה", הוא אומר.

ויטלי הגיש תלונה במשטרת מרחב יפתח על תאונת פגע וברח ותקיפה בנסיבות מחמירות וכן הציג בפני החוקר תמונות של החשודים. לבקשת ויטלי, לא פורסם שם משפחתו מחשש שהתוקפים יאתרו אותו ויגיעו אליו.

כפי שפורסם באתר מאקו במשטרה אומרים כי נעשים מאמצים לאתר את התוקפים ולהעמידם לדין. "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל אירוע האלימות ובכלל זאת גם את האירוע החמור המתואר בפניה. מיד עם קבלת התלונה, פתחה המשטרה בחקירה שעודנה מתנהלת. מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי חוקרי המשטרה מצויים בקשר עם המתלונן ונמשיך לבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות במטרה למצות את הדין עם המעורבים".



תגובות

10 תגובות
  1. עעע

    אני בהלם, אף אחד לא חשב לעשות כלום??? הייתם נותנים לבנאדם להרצח מול העיניים שלכם?? תתביישו!!! כל הכבוד לנהגת!

  2. בנימין בן אביב

    כל הגיבורים הללו שתוקפים באלימות בילתי נשלטת אדם מבוגר מהם,10 שנים מאחורי סורג ובריח ירגיע אותם,ושם הם יהיה להם זמן לחשוב על מעשיהם הנוראיים,והלוואי שבבית המישפט יקשו את ידיהם לאור האכזריות של העבריינים שאינם מבינים כמה רוע יש בתוכם.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלו הם פניה של המדינה אין משטרה אין ענישה עבריינים עושים מה שעולה בדעתם איפה נישמע ככה ליתקוף אדם מבוגר אין משטרה בכבישים לא רואים שוטרים מזרח תיכון הכל הפך להיות הפקרות איפה הפיקוח העירוני איפה השוטרים אנחנו בתקופת קורונה תתחילו לרשום קנסות לאנשים רק דרך הכיס אפשר לקבל חינוך טוב לצערינו בכל במדינות המתוקנות ככה זה עובד וככה זה מצליח אתה נוסע בשוויץ איש לא יפר את חוקי התנועה יש משטרה יש מצלמות יש מיכשור מיוחד ברכב שבכל אזור שאתה מגיע ומרתיע על המהירות המותרת בנוסף ששילוט אלקטרוני זה מה שצריך חוקים נוקשים לחינוך

  4. אלון

    ויטלי קודם כל החלמה מהירה, דבר שני אני לא מצדד באלימות לא פיזית ובוודאי לא מילולית. אך התופעה של קללות נהוגה במחוזותיינו חדשות לבקרים. נפלת על האנשים הלא נכונים, ואני מקווה שמי שקורא יכול גם לדבר ולהגיד לדוגמא : "מה את עושה" ללא קללות גם אפשר.
    לא כל אחד סופג קללות ואני מאמין שהבחורים המכים לא אהבו לשמוע את הקללות וזה בלשון המעטה.
    צר לי שכך פני הדברים אך זו המציאות הקשה לטעמי.
    תפסיקו אלימות מילולית ולא תחטפו אלימות פיזית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר