קאנטרי קלאב חולון

בשל שביתת העו"סיות: המשטרה מתקשה לחקור חשד לביצוע מעשים מגונים בילד בן 10

על פי החשד גבר בן 50 ביצע מעשים מגונים בילד במלתחות הקאנטרי בחולון

פורסם בתאריך: 20.7.20 14:21

לפני שלושה ימים הוגשה תלונה למשטרה על אונס אשר בוצע לכאורה בילד בן 10, זאת בזמן ששהה בתוך מלתחות הקאנטרי קלאב בחולון. פרטי האירוע נבדקים במסגרת חקירת המשטרה, אולם ישנו קושי בתשאול הילד בעקבות שביתת העובדות הסוציאליות.



על פי החשד, בשבוע שעבר נכנס ילד בן 10 נכנס אל תוך מלתחות הברכה, על מנת להתרחץ ולהחליף בגדים. באותו הזמן שהה במקום גבר בשנות ה-50 לחייו, אשר התחקה אחר הילד, ניגש אליו, החל לגעת בגופו וביצע בו את זממו.

לאחר שהוגשה התלונה במשטרה, נחקר החשוד במעשה. החקירה מתמקדת בשלב זה בחשד לביצוע מעשים מגונים, אולם במשטרה טרם שמעו את גרסתו של הילד. זאת, בשל השביתה של העובדות הסוציאליות, המחוייבות ללוות אותו בשלבי החקירה. בעקבות המצב הגישה המשטרה פניה אל וועדת חריגים שתאשר לה לחקור את הקטין בנסיבות אלה, אולם סורבה.

 



מהנהלת רשת קאנטרי קלאב נמסר בתגובה: "המקרה מוכר לנו ואנו משתפים פעולה עם המשטרה והמשפחה ונמשיך לשתף פעולה ככל שיידרש.כמו כן נמצאים פרטי המקרה תחת חקירה של משטרת ישראל".

 

תגובות

תגובה אחת
  1. סיגל

    אני מזועזעת ממה שקורה במדינה ביבי מנסה לעזור לציבור כלכלית וגם זה לא לרוחם של הרשעים השמאלנים
    שהפכו מחאות לבילוי שבועי כול שבת בעדי להתייחד ולהמשיך במעלליהם נגד המנהיג הניבחר.
    נותנים מיליונים לכול מי שמוחא במקום לתת זאת לניזקקים . בנק ישראל והרשויות יודעים למי אין שיתחילו לאזן את הפער בין עשירים לעניים כי העשירים לא סתם עשירים הם פשוט נוכלים יותר. כמו חברת חשמל מס הכנסה כולל יתר הישירים כך נהוג בעולם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר