נקבע מותו של רוצח האחות טובה קררו לאחר ניסיון התאבדות בכלא

אשר פרג' שרף למוות את קררו לפני שלוש שנים. בתה של קררו התייחסה למותו: "את אימא שלי כלום לא יחזיר"

פורסם בתאריך: 20.8.20 21:14

נקבע מותו של אשר פרג', שהורשע ברצח האחות טובה קררו בסניף קופת חולים בחולון. פרג' ניסה לשים קץ לחייו לפני שלושה ימים. הוא ניצל, אולם מצבו היה קשה והיום נקבע מותו.

פרג', תושב חולון בן 80, נשלח למאסר עולם בבית הכלא איילון, לאחר שהורשע ברצח קררו. הרצח אירע לפני שלוש שנים בסניף קופת חולים בעיר, כאשר פרג' שרף את קררו למוות. לפני כשנה גזר עליו בית המשפט מאסר עולם ופיצויים של רבע מיליון שקלים.



עם היוודע דבר מותו, כתבה נופר, בתה של קררו, בדף הפייסבוק שלה: "ידעתי שהטלפון הזה יגיע מתישהו. קיוויתי שהוא לא יהיה מעיתונאים אלא ממי שאמורים להודיע במקרים כאלה, אבל קצת כמו שגיליתי על הרצח של אימא שלי באינטרנט ככה דברים מתגלגלים גם עכשיו. אשר פרג' נפטר היום לאחר שניסה להתאבד שלשום. אני עוד לא כל כך יודעת להגיד מה אני מרגישה אבל אני יודעת דבר אחד: אני לא עסוקה בשנאה, מעולם לא איחלתי לו איחולים נוראיים כפי שרבים אחרים כתבו בטוקבקים. הוא לא כל כך מעניין ואני לחלוטין לא משקיעה בו אנרגיות. אם הוא לא היה מת עכשיו הוא היה מת בעוד שנה או שנתיים או חמש או עשר. את אימא שלי כלום לא יחזיר. מבחינתי הסיפור שלנו מולו נגמר ביום שבית המשפט גזר עליו מאסר עולם. אימא, מתגעגעת אלייך".



תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נופר יקרה,
    הכרתי את אמא ז"ל הכרות אישית.היתה אישה מקסימה.
    מהשמיים תנוחמו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר