צילום: רכבת ישראל

רכבת ישראל שילמה 70 אלף שקל פיצויים לתושבת חולון שנפלה בשל העומס

צעירה בשנות ה-20 לחייה נפצעה לאחר שזמן הדוחק נדחפה על ידי אחד הנוסעים

פורסם בתאריך: 27.8.20 14:35

רכבת ישראל נאלצה לשלם 70 אלף שקל פיצויים לצעירה מחולון שנפלה בין קרון הרכבת לרציף. כך סוכם במסגרת הפשרה בעקבות תביעה שהגישה הצעירה לבית משפט השלום בראשון לציון, באמצעות עורכת דין אושרת דרעי.



מהתביעה עולה כי בקיץ 2017, בעת שהצעירה חזרה לחולון, בתום הופעה של הזמרת בריטני ספירס שהתקיימה בפארק הירקון, בעקבות הצפיפות הגדולה בתחנת הרכבת תל אביב-האוניברסיטה, היו דחיפות בין הנוסעים והצעירה החליקה לתוך המרווח הצר שבין שפת הרציף לקרון הרכבת.
כתוצאה מכך הצעירה, סטודנטית בשנות ה-20 לחייה, סבלה משפשופים שגרמו לחתכים. מנהל המשמרת בתחנת הרכבת אף מילא דו"ח תאונה, שבו ציין כי בזמן העלייה לרכבת הצעירה נדחפה על ידי נוסע בשל העומס.

 

עוד עולה מהמקרה, כי בגלל העומס, החובשים התעכבו בדרכם למקום על מנת להעניק טיפול ראשוני לנוסעת שנפצעה. אמבולנס של מד"א פינה אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב, והיא נזקקה לתפרים.

לדברי עו"ד דרעי, המייצגת את התובעת, עקב הטיפול בפציעה נאלצה הצעירה להפסיק זמנית את שגרת לימודיה באוניברסיטה. עוד הוסיפה כי מאז התאונה סובלת הצעירה מצלקות, ואף מכאבים. בנוסף נטען, כי היקף הפגיעה מתבטא גם בפגיעה נפשית שהעצימה את חוסר הביטחון שלה ביצירת קשר זוגי.

עו"ד-אושרת-דרעי

הצעירה ביקשה לקבל פיצויי עבור אובדן כושר עבודה, זכויות סוציאליות ופנסיוניות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה והוצאות נלוות. למרות שמנהל התחנה מילא דו"ח על התאונה, הנהלת הרכבת וחברת הביטוח ביקשו לדחות את התביעה על הסף, בין היתר בטענה כי התאונה לא אירעה כלל. לחילופין טענו כי אם קרתה התאונה, מדובר בתאונת עבודה, ולכן על הצעירה לתבוע פיצוי מהמוסד לביטוח לאומי. לאחר משא ומתן הנהלת רכבת שילמה לצעירה פיצוי בגובה 70 אלף שקל.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר