ניידת משטרה
צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com

תושבת חולון, בת 71, כוייסה בחנות אופנה: "נגנב ממני כסף רב ומסמכים"

מדוע לא ניתנה לאישה שכוייסה אפשרות לזהות את הגנב במצלמות האבטחה?

פורסם בתאריך: 24.9.20 17:42

יוכבד פיינר, בת 71 מחולון עברה טראומה שאותה לא תשכח בקרוב. ביום חמישי שעבר הגיעה לקניון חולון ובחנות האופנה זארה, גילתה כי ארנקה שהכיל כסף רב ומסמכים נעלם. "באתי לקניון על מנת לקחת רק תרופת מהסופר פארם, אבל איכשהו החלטתי להישאר ונכנסתי לחנות הספרים סטימצקי ומשם לחנות זארה", היא מספרת, "כאשר פתחתי את התיק להוציא את הארנק הייתי בהלם. כמעט התעלפתי. הארנק שלי נעלם. רגעים ספורים קודם שילמתי בחנות הספרים, הכנסתי את הארנק לתיק ובחנות זארה כשהסתובבתי בין הבגדים כנראה מישהו כייס אותי"



יוכבד החלה להיכנס לפאניקה, לטענתה היו לה דולרים ששלח לה בנה מחו"ל וכ – 1,200 שקל, יחד עם מסמכים חשובים ביניהם ויזה לארה"ב ורב קו. "התחננתי למוכרת בחנות שתסתכל במצלמות האבטחה, היא לא הסכימה ואני התחלתי להיכנס לפאניקה. הגיע למקום איש בטחון, חשבתי שזהו, הוא יעלה בקשר ויבקש מהבקרה שיציצו במצלמות כי זה עדיין חם. אפשר היה למצוא את הגנב אך הוא אמר שלא ניתן להסתכל במצלמות ללא אישור המשטרה.המתנתי במקום שיגיע שוטר ובינתיים הגנב כבר הספיק לברוח".

"סיפרתי לשוטר מה קרה והצעתי לפתוח את המצלמות", היא ממשיכה, "השוטר לתדהמתי אמר שלא ניתן לפתוח את מצלמות האבטחה, אלא באישור קצין משטרה. הייתי בשוק, השבתי לו: 'אז תקרא לקצין משטרה, למה אתם מתמהמהים?' השוטר אמר לי שאני צריכה להגיש תלונה".

יוכבד הגישה תלונה, וחזרה על בקשתה שיאפשרו לה להסתכל החומרי המצלמות על מנת לזהות את הגנב, אולם לדבריה גם כאן קיבלה תשובה שלילית. "החוקר אמר לי ללכת הביתה ושהם יהיו בקשר אתי. עבר שבוע, המשטרה לא בקשר ואף אחד לא מעדכן. אני בטראומה מאז, רועדת ופוחדת לצאת מהבית", היא אומרת.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "ככל שעולה חשד לביצוע עבירה פלילית , יש להגיש תלונה בתחנת המשטרה. המשטרה, באמצעות יחידת החקירות, תפעל כדין להשגת הראיות וביניהן מצלמות אבטחה. לעניין המקרה נשוא פנייתכם, מדובר בחקירה אשר עדיין מתנהלת בימים אלו ומטבע הדברים איננו מוסרים פרטים אודות חקירות מתנהלות".



תגובות

12 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שאני אבין הגברת כוייסה בחנות זארה, הגישה תלונה, מדוע מסרבים לפתוח את מצלמות האבטחה בחנות. מכאן אני מבינה שהמצלמות משרתות את בעל החנות, אבל לא את הגברת שהייתה בחנות זארה. פשוט חוצפה לטרטר אישה מבוגרת ועם תשובות לא לעניין.

  2. טיפשות

    משטרה אימפוטנטית…כמה בירוקרטיה…המדינה פשטה את הרגל, חזקים על חלשים. פשוט מגעיל ומבייש

  3. יוסף

    יוכבד שכוייסה בחנות בקניון, סברה בטעות שיש משטרה בישראל, לא אין משטרה. לובשי המדים שמחים על הג'וב החדש, הכאת מפגינים, מעצרם ורשימת דוחות.
    לו הייתה משטרה ברמה מינימלית, אזי עניינה היה בא על פתרונו ומיד. קבלת אישור מקצין לבדיקת המצלמות ותפיסתן כבר עם קבלת התלונה בעל פה, ללא השהיות. סגירת הפתחים גם בעזרת המאבטחים הבודקים כל יוצא מהקניון. לעבור על המצלמות ולפעול לביטחונו של הציבור.
    ככל שהמצב הכלכלי חברתי מחמיר, כך ירבו עבירות פליליות. יש להתקין אמצעי ביטחון בבתים ובמשרדים ועוד, לא לשאת דברי ערך ולא כמות מזומנים, שקלים בודדים וכרטיסי אשראי בכיס קדמי במכנסיים ולא ארנק.
    המשטרה עסוקה בשימור ותיחזוק המשטר של ביבי

  4. זחש

    על האזרחים במדינת ישראל הבין שהם לא מוגנים. ומוטב שכל אחד ידאג לעצמו. אנחנו בתקופה של ליט דין וליט דיין.
    כאשר מתלוננים מקבלים תשובה .אין עניין לציבור. ואנחנו הציבור אכלנו אותה.

  5. יעקב

    גנבים " בחסות " המישטרה …יש מישטרה רק לתפוס אזרחים תמימים ולהכניס להם קנסות או לעצור אותם גם מבלי סיבה הגיונית …אך לפושעים לגנבים לעבריינים האלימים ולכל המיתפרעים אין למישטרה כוח ורצון להתעסק בהם …בקיצור לא רוצים לעסוק במה שצריך

  6. סמדר

    נבלות יכלו לבדוק לה על המקום במצלמות – פשוט רוע לב!!!
    שהכסף ילך לגנב לתרופות!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר