צילום: Jose HERNANDEZ Camera 51 / shutterstock.com

במהלך הסגר: מסיבה המונית בעסק לשטיפת רכבים

כוחות משטרה שהגיעו לעסק חילקו מעל 50 דוחות ושישה אנשים נעצרו לחקירה באזהרה

פורסם בתאריך: 30.9.20 11:38

על רקע העלייה החדה בנתוני התחלואה בנגיף הקורונה בישראל, חשפו אמש (שלישי) יחידת אתגר בלהב 433 ושוטרי מחוז תל אביב, מסיבה המונית שהתקיימה בניגוד להגבלות בעסק לשטיפת רכבים ביישוב אזור.

המסיבה נחשפה במסגרת פעילות פיקוח ואכיפת הגבלות למניעת התקהלות אסורה, ולאחר שהתקבל מידע בזמן אמת. כוחות משטרה הגיעו לעסק, שם זיהו עשרות חוגגים במסיבת יום הולדת בניגוד להנחיות משרד הבריאות ותוך הפרת כללי הסגר.



במקום אותר מפר בידוד ונרשמו יותר מ-50 דוחות לנוכחים בגין הפעלת מקום ציבורי שהפעלתו נאסרה, יציאה ממקום מגורים לפעולה שאינה מותרת והפר בידוד. שישה אנשים נעצרו לחקירה באזהרה אשר בסיומה שוחררו לביתם ונגד בעל העסק נפתח תיק פלילי.

"משטרת ישראל תפתח בחקירה פלילית נגד אזרחים שבחרו להתעלם ביודעין מהנחיות משרד הבריאות, כשהם רואים לנגד עיניהם את תועלתם האישית מתוך כוונה להטעות את רשויות האכיפה", כך נמסר בהודעת המשטרה.

עוד נמסר מהמשטרה: "אנו פונים לציבור האזרחים ומבקשים להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות בנושא, שכן התעלמות מהן וזלזול בהן משבשים את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. מפרי צווי הבידוד של משרד הבריאות אף עלולים להפיץ את הנגיף, להדביק ולסכן את חייהם של אזרחים נוספים ללא ידיעתם. משטרת ישראל תפעל על מנת למצות את הדין עם כל מי שיבחר להתעלם מהוראות משרד הבריאות ויגרום במעשיו, ברשלנות או במתכוון, לסיכון של התפשטות נגיף הקורונה".

תגובות

תגובה אחת
  1. אלי

    לא מבין מה כואב לאנשים שאחרים עושים מסיבה? הקורונה הזאת הרבה פחות מסוכנת מחוסר מעש בסגר ומסיבה מעלה מצב רוח משמע מחזקת את המערכת החיסונית כי אנשים יוצאים משם עם מצב רוח, הדיכאון בגלל הסגר מחליש את המערכת החיסונית, גם אם לא בדיכאון עדיין חוסר מעש זה הואג יותר מאשר קורונה ממנה כמעט ואין מתים, הרוב פייק, מתים עם הקורונה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר