איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com
איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

חייל מחולון חשוד בעבירות מין ברשת. אלו הפרופילים בהם השתמש באינסטגרם

על פי החשד הוא ביצע עבירות חמורות בקטין בן 13, לאחר שהציג את עצמו בפני הקטין כבחורה. המשטרה חושדת כי השתמש באותם פרופילים לפגיעה במאות קטינים נוספים

פורסם בתאריך: 3.9.23 08:40

יחידה 105, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת בלהב 433, עצרה חייל מחולון בחשד כי ביצע עבירות מין קשות ברשת בקטין בן 13. החשוד הציג עצמו בפני הקורבן ועל פי החשד בפני מאות קורבנות נוספים באפליקציית אינסטגרם כבחורה והשתמש בפרופילים shiralevi7035, shiralevi7039, shiralevi70351. כל מי שנפגע מהחשוד בפרופילים אלו באפליקציות השונות מוזמן ליצור קשר עם מוקד 105.

 

החקירה נפתחה עם עם קבלת תלונה בחשד לעבירות מין קשות שבוצעו בקטין בן 13 ברשת. מהחקירה עולה כי החשוד יצר קשר עם הקורבן באפליקציית אינסטגרם והציג עצמו בפני הקטין כבחורה, תוך שהוא מבצע כלפיו עבירות מין חמורות. החשוד הציג עצמו בפני הקורבן במספר פרופילים ובהם shiralevi7035, shiralevi7039, shiralevi70351. עפ"י החשד, החשוד השתמש בפרופילים אלו לפגיעה במאות קטינים נוספים.

חקירה מאומצת של שוטרי יחידה 105 הובילה לזיהוי של חייל בן 20 מחולון ובימים האחרונים הוא נעצר והובא לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה נעצר. בדיון שהתקיים בבית המשפט השלום בראשון לציון הוארך מעצרו של החשוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר