סטטית ובת אל. "זה בא לנו בבום"

סטטית ובת אל: התשובה הנשית שכובשת את הרשת

עם אלפי אוהדים ועוקבים ברשת, שיר זהבי מחולון וחברתה מיטל סגל מנסות לפצח את נוסחת סטטיק ובן אל, אולי בדרך ל"ברוד סיטי" הישראלית

פורסם בתאריך: 13.10.17 11:03

שיר זהבי מחולון ממתינה לתפקיד הגדול שיביא לה את הפריצה ואת ההכרה כשחקנית, אבל בינתיים היא מצליחה, יחד עם מיטל סגל, לצבור מעריצים ועוקבים באמצעות סדרת סרטוני רשת הומוריסטים תחת השם "סטטית ובת אל חרמוני (שיבוש של השם תבורי – מד"ח)", שאותם הן מצלמות יחדיו. מי יודע, אולי גם הן יצעדו במסלול הסינדרלה של בנות "ברוד סיטי", שהחלה כסדרת רשת והפכה לאחת הסדרות היותר מדוברות בטלוויזיה האמריקאית.

"בואי נעשה על זה מערכון"

הרבה לפני "סטטית ובת אל", זהבי בת ה-28 מחולון, למדה תיאטרון בסמינר הקיבוצים. "כשהייתי ילדה רציתי בכלל להיות וטרינרית כי מאוד אהבתי חיות. אבל אז נדבקתי בחיידק הבמה. היום, זה כל מה שאני רוצה לעשות בחיים: לשחק, לשיר, להופיע, לשמח ולהצחיק אנשים. לימודי התיאטרון עצמם היו לא פשוטים, זו מסגרת אינטנסיבית וקשה, אבל זו ההכנה הכי טובה לחיים כשחקן וכאמן, מעבר לידע ולכלים שרכשתי".

שיר זהבי

לאחר הלימודים הכירה זהבי את מיטל סגל, בוגרת בית צבי, יחד הן החלו את סדרת המערכונים אשר מתחילה לצבור קהל צופים: "מיטל ואני שחקניות יוצרות. על כל סיטואציה שקורית לנו או רעיון מטופש שעולה לנו לראש, אנחנו יכולות פתאום לתפוס את עצמנו ולהגיד 'בואי נעשה על זה מערכון'. יש כל כך הרבה רעיונות ורובם לא מתממשים", אומרת זהבי, "באחת הפעמים חשבנו על זה שאם סטטיק ובן אל הם אהובים ומצליחים, אז למה שלא נעשה להם גירסה הנשית?".

כך נולד הצמד הנשי שקהל האוהדים, מעריצים ועוקבים שלו גדל מדי יום. "לא ציפינו לכל כך הרבה תגובות, פרגון ואהבה. זה בא לנו בבום, ואנחנו כבר מקבלות הצעות מכל מיני כיוונים".

צפו ב"על איילון" של סטטית ובת אל חרמוני:

הדינמיקה בין זהבי לסגל מולידה סרטונים שזוכים, כאמור, לאלפי צפיות בדף הפייסבוק, בהם גם הגרסה שלהן ל"כביש החוף", שקיבלה את השם "על איילון". "במערכונים אנחנו לא עובדות עם טקסט", מספרת זהבי, "הטקסט היחידי שכתוב הוא המילים של השיר בקליפ. מעבר לזה, יש תסריט אבל בתוכו אנחנו נותנות לעצמנו הרבה חופש ואלתור. בסרטונים הקצרים שלנו, הכל מאולתר. אנחנו כבר עובדות על השירים הבאים ובקרוב הולך לצאת 'טודו בום' בעיבוד מיוחד. חוץ מזה, אנחנו ממשיכות לעבוד כל הזמן על מערכונים. את סטטיק ובן אל לצערנו טרם פגשנו. היינו שמחות לפגוש אותם ולשמוע מה יש להם להגיד".

מיטל סגל

במקביל לעבודה ברשת, זהבי יצרה יחד עם סגל מופע משותף. "מאז שסיימתי ללמוד שיחקתי בארבע הצגות למבוגרים: מחזמר, קומדיה, שתי דרמות ובעשרות הצגות ילדים", היא מספרת. "בנוסף, יצרנו מיטל ואני יחד מופע מערכונים מוזיקלי בשיתוף קהל. המופע כרגע במגירה אבל הוא מתוכנן לצאת. העבודה לא פשוטה, אודישן זה לא דבר קל. אתה עומד מול אדם זר שבוחן אותך, מול עשרות אחרים שרוצים את זה בדיוק כמוך, והאודישנים הם הרבה פעמים המוניים ומלחיצים. צריך ללמוד לא לתת לזה להשפיע, לבוא ולהיות במיטבך בזמן הקצוב שבו אתה בחדר האודישנים. זאת עבודה בפני עצמה 'לעשות אודישנים'".

בינתיים, הן לא ממש מצפות לרווח כלכלי משמעותי בעקבות סרטוני הרשת. "כבר מתחילות להגיע אלינו הצעות מעניינות, ועצם זה שאנחנו מקבלות הכרה, זו כבר דלת אחת גדולה שנפתחת. מפה השמים הם הגבול. אנחנו תמיד מכוונות גבוה. האם אנחנו מתכננות לראות מזה כסף? זאת לא המטרה העיקרית שלנו, אנחנו כרגע פשוט נהנות ואוהבות את מה שאנחנו עושות ונהנות מזה שאנשים נהנים איתנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר