אלקבץ ז"ל. דיסקרטיות שיא. צילום מתוך "סיפורים לשעת לילה מאוחרת"

סוד במוזיאון: למה להסתיר תערוכה על רונית אלקבץ?

חשאיות רבה במוזיאון חולון סביב תערוכה עתידית לזכרה של השחקנית שנפטרה אשתקד

פורסם בתאריך: 15.10.17 17:47

אחרי התערוכה לזכרה של עפרה חזה ולכבודם של צביקה פיק וירון מינקובסקי, בימים אלה עמלים בחשאיות רבה במוזיאון חולון על תערוכה מקיפה לזכרה של השחקנית הישראלית רונית אלקבץ ז"ל. התערוכה תכלול פריטים אישיים של אלקבץ, כמו בגדים, תמונות וקטעי ארכיון מחייה שיוקרנו על מסכים שיוצבו בהיכל.

אלקבץ, אחת השחקניות הישראליות המוכרות בעולם, זכתה שלוש פעמים בפרסי אופיר כשחקנית הראשית הטובה ביותר ולקחה חלק בלא פחות 16 סרטים בישראל ובעוד כחמישה סרטים שצולמו מחוץ לגבולות המדינה. אלקבץ זכתה לביקורות מרשימות בכל סרט שבו שיחקה, ונפטרה בגיל 51, באפריל 2016, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן, סוד שעליו שמרה בקנאות.

דבר התערוכה, כמו חייה של אלקבץ, נשמר בסוד, ולמרות נסיונות חוזרים ונשנים של מערכת "השקמה-חולון" לקבל עליה פרטים מרפי וזאנה, סמנכ"ל עיריית חולון לתרבות ולאמנות, מאורה לפידות – משרד יחסי הציבור של מוזיאון חולון, משלומי אלקבץ, אחיה של רונית אלקבץ ומכל מי שמעורב בפרויקט, לא נמסרו פרטים נוספים ולא נתקבלה כל תתגובה.

עם זאת נודע כי אוצרת התערוכה היא יערה קידר, מי שאצרה בעבר כמה תערוכות במסגרת גלריית החווה בעיר. קידר פנתה כבר לעשרות מעצבי אופנה ולצלמים כדי לנסות ולהתחקות אחרי הגרדרובה של אלקבץ לטובת הצגת הפריטים בתערוכה שעתידה להיות אחת הגדולות שראתה העיר.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר