חולון כפי שלא הכרתם: ביקור ב-VR ZONE למציאות מדומה

מתי לאחרונה נלחמתם בנינג'ות, עפתם באוויר או הילכתם על קורה בגבהים? מתקן מציאות מדומה חדש בחולון לוקח אתכם לעולמות בדיוניים מבלי לזוז מטר

פורסם בתאריך: 16.11.17 16:45

אורן כהן (31), תושב אזור, הוא מוזיקאי ומפיק אירועים שהחל את דרכו בתחום בגיל 17 באולפן הקלטות קטן בטבריה. לאחר שעבר למרכז הארץ, הקים בחולון את "אולפן קולות" להפקת קליפים, שירים מקוריים ושירי קאברים לאירועים. כעת החליט כהן  לפנות לשלב הבא בקריירה: מתחם מציאות מדומה (VR ZONE).

"רציתי ליצור שילוב בין קריוקי למציאות מדומה שתדמה במה ענקית וקהל עצום. חשבתי שזה יהיה רעיון טוב להביא את החוויה של המציאות המדומה לאירועים שאני מפיק בהם את הצד המוזיקלי וכן  גם לאולפן ההקלטות שלי. יש אנשים שרוכשים שעת משחק בזמן שהם ממתינים להקלטות, יש אנשים שמגיעים במיוחד. מה שמשותף לכולם זה שכולם מגיבים בהיסטריה מוחלטת. זה לא דומה לשום דבר שראיתם", מספר כהן.

צפו בחוויית ה-VR ZONE:

להיכנס לתוך משחק מחשב

המציאות המדומה מוצגת כך שהאדם המשחק מרכיב על עצמו התקן מיוחד הכולל משקפיים ואוזניות. הוידיאו המוצג מעניק תחושה היקפית של 360 מעלות. שני ג'ויסטיקים המחוברים לידיים מאפשרים לשלב משחקים עם אלמנטים של קרבות, יריות, נהיגה ואפילו הפעלת משגרי סילון על הגב. האדם שמשחק עומד במקומו ונע בטווח של מטר לכל כיוון.

במה זה שונה או דומה להתקן של גוגל קארד?

ה-VR מאפשר להציג סרטונים מהטלפון על משקפת ייעודית, בעוד ההתקן של גוגל מציג סרטון מוחשי וגדול. ה-VR מאפשר להיכנס פשוטו כמשמעו לתוך עולם בדיוני ובעזרת הג'ויסטיקים גם לתפקד בו ולשחק".

לדברי כהן, המשחק לא מתאים לזוגות, אך עם זאת צפייה בחבר שמשחק שווה יותר מכל משחק משותף: "מי שעומד בצד יכול לראות בטלוויזיה את הסרטון שרואה החבר עם המשקפיים. לצופה מהצד זה נראה כמו סרטון רגיל ופשוט בדו מימד, אך מי שנמצא בתוך המשחק מגיב בצרחות ובהיסטריה, המציאות המדומה מקיפה אותו מכל עבר. כך למשל אפשר לנסוע על רכבת הרים, לעוף באוויר או להילחם בנינג'ות מבלי לזוז מהמקום. היתה אישה מבוגרת אחת שאפילו אמרה תפילת שמע מרוב בהלה".

אתגר הקורה

ב-31 שנותיו הספיק כהן להקים אולפן הקלטות, ללמוד בבית הספר למוזיקה רימון, להוציא אלבום בכורה ולהביא לעולם שלושה ילדים. הוא לא נח לרגע ואומר: "שלושה ילדים בגיל 31 זו המון אחריות ועבודה".

ומה הלאה?

"אני נכנס בכל הכוח לעניין ה-VR ואפילו עובד על האלבום השני שלי. יש למה לצפות".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר