חשקיסטית בצבע – צפו בחיים בסרט של ענבל סגל מחולון:

"הכל אפשרי", אומרת ה-Vלוגרית שלא מפסיקה לצלם את המציאות שעושה לה ולעשרות אלפי העוקבים שלה חשק לחיות

פורסם בתאריך: 17.11.17 11:31

ענבל סגל מחולון היא חשקיסטית. מה זה אומר? שהיא מעניינת וגורמת לאנשים לרצות ולחוות גם ממה שהיא מצלמת. "הדבר שאני הכי אוהבת לעשות בערוץ שלי", מספרת סגל, "זה לצלם ולשתף את הקהל שלי בדברים חדשים ומעניינים שאני יוזמת וחושפת. זה מאפשר לי ליצור משמעות ולחיות את המציאות שחלמתי עליה ובעיקר לתת השראה לקהל שלי. חשוב לי שיבינו שמשמעות היא דבר מושג, חשוב וכיף ושמשמעות לא מחפשים, משמעות יוצרים,  וזאת בזכות האמונה שאימצתי, שהכל אפשרי".

סגל, תושבת חולון, נשואה לתומר ואמא לשלושה בנים – ראם, הראל ואביתר – היא Vלוגרית, כלומר בעל בלוג וידיאו. היא יוצרת תוכן מקורי ביוטיוב לקהל בוגר, ובתכל'ס, כמו שהיא מסבירה, "יצרתי ערוץ חיים משלי, שבו אני פשוט מבלה ועושה לעצמי כיף חיים".

צפו "בעדשה של בלדי": בלדי בבוליווד

העשייה שלה החלה לפני כשנה, כאשר סיימה לימודי NLP – תכנות תת המודע. מדובר בשיטה ליצירת חיים פורצי גבולות, לשם הלכה כשהרגישה שמשהו עם משמעות יותר גדולה היה חסר בחיים שלה. מאז, היא מספרת, חייה השתנו.

"יום אחד במהלך הלימודים התעוררתי והבנתי שהכל אפשרי", אומרת סגל, "שמרבית המחסומים שלי הם רק סיפורים שאני מספרת לעצמי, ואם ארצה אוכל לעשות כל דבר. אני חושבת שזה נכון לכולנו, אבל כמובן שצריך לעבור דרך כלשהי כדי להגיע ליעד. יש תהליך שצריך לעבור כדי להשיג כל דבר שרוצים, והשאלה היא אם יש לנו את כל הכלים והסבלנות להתמודד עם מה שיבוא מולנו בזמן שננסה להגשים את עצמנו. אחרת, נוותר לעצמנו כבר במכשול הראשון. אם יהיו לנו את הכלים המתאימים להתמודד עם בעיות, אם נזכור שאין מכשול אלא משוב לשינוי, ואם יש לנו את התשוקה, אנחנו נגיע לשם".

ומבחינתה, היא הגיעה: כיום יש לה בערוץ מעל 50 סרטונים, וקרוב ל-10,000 צפיות. מדי כמה שבועות היא יוצרת סרטון חדש והיא גם כותבת בפייסבוק הגיגים "חשקיסטיים" בנושאים שונים, שמושכים אליה המון עוקבים וגם האינסטגרם שלה מעוצב לתפארת.

סוד ההצלחה שלה, לדבריה, הוא פעילות ושיווק מתוך תשוקה מלאה ויצירתיות, התחברות אמיתית לקהל שלה, יכולת ניהול זמן מטורפת, התמדה, יכולת ביצוע מהירה והמון המון תשוקה לדבר. "בלי כל אלה, שום דבר מזה לא היה קורה", היא מסבירה. "ההתלהבות שלי כל כך גדולה שאפילו הדבקתי בחיידק הזה את הבן שלי, ראם סגל, בן שמונה, שגם לו יש ערוץ והוא יוצר תוכן מקורי משלו".

בערוץ שלה, הנושא את השם "העדשה של בלדי", תמצאו תכנים שונים ומשונים, מעין פריסטייל של העולם היצירתי שבנתה. מה למשל? סגל נפגשה עם ראפר ושרה איתו, היא צילמה את עצמה בסדנת יוגה צחוק, מצאה את התדר שלה באבחון מיוחד על ידי 11 ריחות שונים, יצרה לוח חזון בטבע, לקחה את הקהל שלה לחינה הודית של אחותה – סרטון שצפו בו מעל 1,000 איש ועוד ועוד. היא משתפת מטיולים וחוויות שאפשר לעשות עם ילדים או עם בן הזוג וחברים, היא הפיקה סרטון אופנה מושקע שבו דגמנה בעצמה, צילמה בשיעור פילאטיס למתחילים, צילמה סרטון על איפור ובו לימדה להתאפר – "כי אי אפשר בלי לפחות סרטון איפור אחד ביוטיוב", צילמה את בעלה בחדר בריחה, ומתחה אותו במתיחה מצחיקה במיוחד. בנוסף סגל מעורבת גם בקהילה ובין השאר סקרה את מצב גני העירייה בחולון ובכך עזרה לחולל שינוי בסרטון שפרסמה על הנושא.

"ובכל זאת להיות Vלוגרית זה לא פשוט בכלל", היא אומרת, "כל הזמן חושבים על רעיון חדש לסרטון, גם כותבים את התסריט, גם מצלמים, גם מביימים, גם מפיקים, דואגים לתפאורה, לתאורה,  לתלבושות, לאיפור וגם כמובן, משחקים. אחרי כל זה יושבים לערוך חומרים של שעות למספר דקות קצרות עד השעות הקטנות של הלילה".

איזה עוד סרטונים את מתכננת?

"אני לא יודעת. אני מצלמת כל נושא שעולה למוחי, שמדליק ומושך אותי מספיק וגם את הקהל שלי. בכל מקרה, כל סרטון שאני בוחרת לצלם תמיד יצולם מתוך תשוקה וסקרנות לנושא ובסגנון האותנטי ושעושה חשק".

בקיצור, היא משלנו והיא חשקיסטית מלאת השראה ויצירתית, שפועלת מתוך הנאה ובעיקר עם המון רצון לתת לקהל ולקהילה.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר