צילום: ערן לביא

מה קורה כששף, מגשרת וקואוצ'רית נפגשים בחולון לטיפול זוגי?

הזוגיות במשבר? אולי כדאי שתנסו לבשל אותה מחדש בשישי הקרוב בתיאטרון חולון

פורסם בתאריך: 23.11.17 15:48

"מבשלים זוגיות" הוא מופע המשלב הומור וטיפול זוגי, בצורה ייחודית ומשלוש נקודות מבט שונות: יוסי פרץ ארי, שדרן רדיו, סטנדאפיסט ושף זועם הנמצא במשבר זוגיות ומחפש טעם חדש לאהבה; גלית צור, עו"ד לענייני משפחה ומגשרת; והקואוצ'רית מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי, שמנסות לעזור לו למצוא את הטעם לאהבה, תוך סקירה של "מחבלי זוגיות" שעלולים להרוס. במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע. את המופע כתבו ניצן כהן (שגם ביים) ויוסי פרץ ארי. תפסנו לשיחה את סימי אקשוטי, הקאוצ'רית המתמחה באימון זוגי ומשתתפת במופע שיעלה בשישי הקרוב בתיאטרון חולון.

"הרעיון התחיל מפגישה מקרית ביני לבין גלית, שבה עלה רעיון להביא לידי ביטוי את הידע המקצועי שלנו לקהל הרחב בדרך יצירתית כמאמנת לזוגיות וכעורכת דין לענייני משפחה ומגשרת", מסבירה אקושטי איך הכל התחיל.

אז איך מחברים עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדרן, שף וסטנדאפיסט, קואוצ'רית ועיתונאית? "לאט ובזהירות", אומרת אקשוטי. "מלכתחילה יש קשר בין עולם המשפט והגישור. הומור, זוגיות ואוכל הם הרי בסיס לקיום שלנו, אז פשוט לקחנו את המצבים האלה והפכנו אותם למופע רגיש, נוגע ומצחיק. מטבע הדברים כל אחד מאיתנו הביא את השקפת עולמו מעולם התוכן שלו. גלית מביאה עובדות וסטטיסטיקות כשהיא מתארת מה קורה לזוגות המגיעים אליה כשהם כבר בשיא המשבר הזוגי. אלי מגיעים זוגות כשיש עוד מה לעשות וניתן לתקן, ויוסי מביא לבמה בעיקר הומור, כישרון קולינרי ומציג את חיי הזוגיות המורכבים מזווית גברית".

כאמור בסופה של ההצגה הקהל מוזמן לעלו על הבמה ולטעום מהמרק שנרקח במהלכה. אקשוטי מספרת כי "בהתחלה הקהל לא מבין שהוא באמת מוזמן לעלות לבמה כדי לטעום מהמרק. ברגע שהראשון עולה, כבר יש היענות וכולם נהנים ומופתעים"

על המיתוס בדבר הקשר בין אהבה לקיבה, היא אומרת: "האוכל יכול לשמש סוג של תבלין בזוגיות. הוא יכול להוסיף, אבל הוא לא האישיו. זו מחווה יפה, שמישהו חשב עליך, בישל למענך, טרח, השקיע ורצה לשמח אותך". לסיום אקשוטי ממליצה על מתכון לקשר זוגי טוב: "הספרים מדברים על אינטימיות ותשוקה, אך בפועל המתכון המנצח לזוגיות טובה הוא אהבה והקשבה אמיתית אחד לשנייה".

"מבשלים זוגיות", 24.11, ב-22:00, תיאטרון חולון

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר