צילום: אלוני מור

הפרויקט של רביבו: "היינו שמחים לשיר עם זוהר ארגוב"

ניר, רביב ואלירן מסכמים חמש שנות פעילות עם אלבום אוסף חדש וגם כמה תובנות: "אנחנו משתדלים לפרגון והפרגון בא אלינו חזרה"

פורסם בתאריך: 9.12.17 09:16

בימים אלה מציינים חברי "הפרויקט של רביבו" חמש שנות פעילות בהוצאת אלבום אוסף שמאגד את שירים ולהיטים מהפרויקט. למי שלא נחשף לתופעה נספר ש"הפרויקט של רביבו" החל כקוריוז אינטרנטי לפני חמש שנים, ממחרוזות קטנות לשירים ישנים מהז'אנר הים תיכוני, שלבשו עיבודים חדשים והחלו להגיע לאוזני רבים.

שלושת החברים בפרויקט – ניר בן מנחם, רביב רם בן מנחם ואלירן צור – התחילו לשיר בכלל כתחביב ומצאו את עצמם נכנסים להרפתקה מוזיקלית שמסביבה הצלחה מטאורית.

אתם כבר חמש שנים על הבמות. לזה ציפיתם כשהתחלתם?

אלירן: "ממש לא, אך כשראינו את רמת החשיפה של המחרוזות הראשונות, ידענו שאנחנו הולכים על זה בכל הכוח. לראיה, זה הצליח והרבה מעבר למה שציפינו".

"כיום הפרויקט ממזג בין שירים ישנים לשירים מקוריים בעקבות היצע מגוון ורחב שיש לנו לתת לקהל מעריצינו", מסביר ניר. "כל אחד מאיתנו בא לפרויקט עם המוזיקה הזו מבית אבא וחשוב לנו מאוד לבטא את עצמנו בכל הרבדים המוזיקליים".

בעיניכם, מה מייחד את השירים של פעם מול אלה של היום?

רביב: "הלחנים והטקסטים המיוחדים. זה לא שאין שירים יפים בשנים האחרונות, אלא מה לעשות, השפה השתנתה במרוצת השנים וכך גם סגנון המוזיקה".

אלירן: "בעבר, אופן הכתיבה היה שונה מהיום, בלחנים ובעיבודים הישנים נדבק משהו קסום ונדיר שאי אפשר להשיג אותו כיום ואנו לא מדברים רק על מוזיקה ים תיכונית, אלא על כל סגנון מוזיקלי שתיקח מכל מקום בעולם, אז והיום".

בימים אלה, כאמור, מציינים חברי הפרויקט יום הולדת חמש לתוצר המוזיקלי שלהם. "לאחר כל השנים הללו, שקיבלנו את הזכות לשמח רבבות אנשים, ללא הבדל דת, מין, גזע או לאום, בארץ ובעולם, ולאחר האירוע המיוחד שציינו השבוע לרגל חמש שנים לפרויקט, אני יכול לומר בגאון, כן ובוודאי, אנחנו מיינסטרים", אומר אלירן.

לאירוע הגיעו כל כוכבי הז'אנר, מה זה אומר עליכם?

רביב: "מעולם לא הוצאנו לשון הרע על אף אחד, לא בתעשיה ולא מחוצה לה, אנו משתדלים לפרגן ולהראות חיוביות וחיוך אמת בכל מקום, כי כאלה אנחנו וככה חונכנו. זה מסר שמגיע גם דרך המוזיקה שאנו יוצרים ולכן הפרגון הזה בא אלינו חזרה מכל האמנים והיוצרים הנפלאים שבאו לכבד, גם מהדור הוותיק, הצעיר, כוכבי ריאליטי, פוליטיקאים ועוד".

מה דעתכם על כל מה שקורה היום בעולם המוזיקה?

אלירן: "היום אנחנו יכולים לומר שיש קהל רחב לכל גוון מוזיקלי, בין אם זה פופ ים תיכוני, מוזיקת דיכאון, ראפ, היפ-הופ או המוזיקה שאנו עושים. אנו אוהבים לשמוע לא מעט דברים מיוחדים שיוצאים בשנים האחרונות, אך יש הבדל בין לאהוב לשמוע לבין לבצע את השירים האלה כחלק מהפסקול שלנו".

מה הפרויקט הבא?

רביב: "השאיפה היא להמשיך לעשות את המוזיקה שאנו אוהבים: עוד שיר, עוד אלבום, מפגשים מוזיקליים עם אמנים מיוחדים ובעיקר, לרצות את הקהל הכל כך מגוון שלנו בארץ ובעולם".

ולסיום, עם מי הייתם רוצים לעשות דואט?

"ביצענו כבר מפגשים מוזיקליים נדירים עם כמה מהאושיות שהיו חלק מהפסקול של חיינו, אך ללא ספק, אם זוהר ארגוב ז"ל היה בחיים, זה היה כבוד נדיר לעשות איתו דואט וגם עם אמנים כמו בועז שרעבי או יהורם גאון".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר