צילום: כפיר בולוטין

לאה גולדברג יוצאת מהשטר ומגיעה לחולון

ההזדמנות להכיר לילדים את המשוררת בהצגה "דודה לאה" שתעלה בשבת הקרובה במדיטק

פורסם בתאריך: 18.12.17 14:06

אחרי טרפת הפסטיבלים, הפסטיגלים ומחזות הזמר המסחריים לילדים בחג החנוכה, מגיעה הצגת ילדים שכולה איכות ונוסטלגיה אל המדיטק בחולון. "דודה לאה", זוכת פרס המחזה בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ונוער 2017, תעלה בשבת הקרובה בתיאטרון המדיטק בהפקת תיאטרון מופע ובבימויה של הגר בן זקן. מדובר בעיבוד לספרה של שהם סמיט, העוסק באחיינה הדמיוני של הסופרת והמשוררת לאה גולדברג, שמראיין את דודתו ומגלה את סיפור חייה, את קסמן של המילים ואת כוחן לברוא עולם ולרגש.

שומיש, אחיין בדיוני של לאה גולדברג (שהעניקה לעצמה את הכינוי "דודה של שומיש"), שואף לכתוב את סיפור חייה ויצירתה של דודתו, סופרת ומשוררת שהיתה לאגדה עוד בחייה, אך הוא צעיר, חסר ניסיון ומפקפק ביכולותיו. איך מתחילים לספר סיפור, מה מספרים ועל מה מדלגים ומה בדבר סודות? שומיש מנסה לדלות מדודתו פרטים לסיפור, חי מחדש רגעים מחייה, מקבל עצות ספרותיות, מתווכח ולא פעם חולק עליה. דרך כל אלה נרקמת ביניהם מערכת יחסים ייחודית ושתי הדמויות מתעוררות לחיים על הבמה ומנכיחות פרטים מעברה של גולדברג ומיצירות המופת שאותן כתבה לילדים.

ההצגה בהשתתפות השחקנים רינת מטטוב, עומר פרלמן שטריקס ונגן האקורדיון תומר סאלם, בבימויה של הגר בן זקן, מתאימה לילדים בגילאי 15-9 ולכל מי שיצירותיה וחייה של המשוררת לאה גולדברג מרתקים אותו.

"דודה לאה",23.12.17, 10:30, תיאטרון המדיטק

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר